Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 26. december 2010, 10:32

hey som over skriften siger søger jeg sådan en blæser, hvad det er af model osv er faktisk lige gyldig den skal bare fungere perfekt.

skriv hvad i har men betaler ikke over 250 kr og den skal befinde sig i esbjerg/ribe området

mvh korospo.

puma99dk|

Bent u genieten van de tijd van de vooravond?

2

søndag, 26. december 2010, 11:11

hvorfor ik bare købe en ny?

du ka få en Scythe Katana 3 SCKTN-3000 for 172kr af ny.

3

søndag, 26. december 2010, 11:17

..

Msi big bang trinergy
Core I7 875K
corsair dominator Gt
2000mhz 8-8-8-24 1T 1600mhz 6-6-6-15-1T
Msi 470gtx Twinfrozr II power edition
corsair F60 ssd disk 1 tb disk 500 gb disk
coolermaster silentpro 1000watt
Coolermaster Haf 922

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "xecuter26" (26.12.2010, 11:18)

4

søndag, 26. december 2010, 18:11

for det første jeg gider ikke vente på at bestille det, fordi jeg ved der går 1000 år før jeg for den pga sne.
for det andet skal det ikke være noget billigt blæser som den der vil hellere ha en brugt kvalitets blæser for lidt ekstra penge.

og hvad det er af model er ligegyldig ja men os til en viis grad for vil gerne ha noget jeg self har kendskab til og nægter at tro på sådan en blæser kan køre nonstop i f.eks et år, uden at der skal komme problemer med den

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Korospo" (26.12.2010, 18:13)

puma99dk|

5

søndag, 26. december 2010, 19:33

Citeret

Oprindeligt indlæg af Korospo
for det første jeg gider ikke vente på at bestille det, fordi jeg ved der går 1000 år før jeg for den pga sne.
for det andet skal det ikke være noget billigt blæser som den der vil hellere ha en brugt kvalitets blæser for lidt ekstra penge.

og hvad det er af model er ligegyldig ja men os til en viis grad for vil gerne ha noget jeg self har kendskab til og nægter at tro på sådan en blæser kan køre nonstop i f.eks et år, uden at der skal komme problemer med den

nu laver Scythe sku rimelige kølere har selv haft en Katana på en E8400 den kørte jeg med i gud ved hvor langtig og den kørte os før på i et socket am2+ setup så den kørte da ihvertifald 1 og halvt år hvis ik mere før jeg fik en Thermalright Ultra-A120.

6

søndag, 26. december 2010, 19:35

der må puma desværre have ret selvfølgelig kan de da køre i flere år uden problemer

men ellers er der thors hammer fra xigmatek som er pænt god i alle de tests jeg har læst om den
posten burde da komme ud medmindre det er bornholm

du kan have den senest tirsdag hvis du bestiller idag eller imorgen formiddag

og du får den hurtigere ved at købe en ny istedet for at vente på en her på forummet tro mig...

Msi big bang trinergy
Core I7 875K
corsair dominator Gt
2000mhz 8-8-8-24 1T 1600mhz 6-6-6-15-1T
Msi 470gtx Twinfrozr II power edition
corsair F60 ssd disk 1 tb disk 500 gb disk
coolermaster silentpro 1000watt
Coolermaster Haf 922

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "xecuter26" (26.12.2010, 19:37)

7

søndag, 26. december 2010, 19:38

fair nok og god info, men kender ikke mærket og lige præcis til den her pc skal alt bare fungere og kunne køre uafbrudt i, ja lang tid, så derfor vil jeg bare gerne ha noget jeg kender og kan forholde mig til og os fordi jeg havde håbet på at få en inden for de her dage da det er det eneste jeg mangler til det som jeg skal lave.

puma99dk|

8

søndag, 26. december 2010, 20:14

Citeret

Oprindeligt indlæg af Korospo
fair nok og god info, men kender ikke mærket og lige præcis til den her pc skal alt bare fungere og kunne køre uafbrudt i, ja lang tid, så derfor vil jeg bare gerne ha noget jeg kender og kan forholde mig til og os fordi jeg havde håbet på at få en inden for de her dage da det er det eneste jeg mangler til det som jeg skal lave.

ska du ned til bbec.dk ska du smide flere penge hvis du ik ka finde noget brugt :razz:

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.