Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 21. december 2010, 18:09

Hey derude..

Jeg har en ældre Lenovo T41 liggende, men har ikke brugt den i lang tid.

Hvis der er nogen der skulle være interesseret i sådan en, kan vi finde en utrolig god pris. :)

Den er som sagt ældre dato. her er et link for specs:

http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/MIGR-55328.html

Min far har altid sagt, at man ikke får noget ud af at holde sin kæft.....

2

onsdag, 22. december 2010, 17:08

Citeret

Oprindeligt indlæg af natch
Hey derude..

Jeg har en ældre Lenovo T41 liggende, men har ikke brugt den i lang tid.

Hvis der er nogen der skulle være interesseret i sådan en, kan vi finde en utrolig god pris. :)

Den er som sagt ældre dato. her er et link for specs:

http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/MIGR-55328.html

Virker den?
Stand?
Virker batteriet?
Pris?

3

onsdag, 22. december 2010, 18:46

Den er komplet afladet, så har ikke tjekket op på så meget.

Det er en laptop, som jeg har haft fra arbejde af. Standen er normal, og intet er i stykker på den, om alt virker som det skal, kan jeg ikke stå 100 % inde for.

Jeg tænkte mere på hvis folk kunne bruge nogle dele fra den eller hvad ved jeg. :)

Mht. prisen, så er jeg ikke så krævende. Giv et bud, og vi finder ud af det!

:rules:

SSDFreak, skal jeg tage dit indlæg som at du kunne være interesseret, eller bare for informationes skyld til andre? :)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "natch" (22.12.2010, 18:47)

4

onsdag, 22. december 2010, 19:57

Citeret

Den er komplet afladet, så har ikke tjekket op på så meget.

Det er en laptop, som jeg har haft fra arbejde af. Standen er normal, og intet er i stykker på den, om alt virker som det skal, kan jeg ikke stå 100 % inde for.

Jeg tænkte mere på hvis folk kunne bruge nogle dele fra den eller hvad ved jeg. :)

Mht. prisen, så er jeg ikke så krævende. Giv et bud, og vi finder ud af det!

:rules:

SSDFreak, skal jeg tage dit indlæg som at du kunne være interesseret, eller bare for informationes skyld til andre? :)

Er interesseret, ellers skrev jeg ikke.
du er sgu nød til at finde ud af, om den kan lade eller virker!

Kan ikke se ideen i at byde på en død maskine

5

onsdag, 22. december 2010, 20:32

Dit link siger absolut intet om hvilke specs din maskine er med. Jeg vil også mene at hvorvidt den virker eller ej er relevant, da du jo ellers sælger som defekt.

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost
Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

6

torsdag, 23. december 2010, 09:22

Jeg har sat den i laderen, og nu må vi se hvad den siger når jeg kommer hjem.. (:

Hvis jeg vælger at sælge den som defekt, bliver den jo bare MEGET billig.

Her er der et bedre link: http://reviews.cnet.com/laptops/lenovo-t…g=mncolBtm;rnav

7

torsdag, 23. december 2010, 10:38

Citeret

Jeg har sat den i laderen, og nu må vi se hvad den siger når jeg kommer hjem.. (:

Hvis jeg vælger at sælge den som defekt, bliver den jo bare MEGET billig.

Her er der et bedre link: http://reviews.cnet.com/laptops/lenovo-t…g=mncolBtm;rnav

Hvad skal vi med en død maskine?

du må sgu lige oppe dig, hvis du vil sælge

8

torsdag, 23. december 2010, 11:29

Jeg har da før set folk købe en maskine, fordi de måske kan bruge noget fra den, selvom den måske er defekt.

Men du behøver ikke at stille det op, som jeg er komplet idiot, fordi jeg forhører mig om nogle andre kan bruge den.

9

torsdag, 23. december 2010, 19:26

Citeret

Jeg har da før set folk købe en maskine, fordi de måske kan bruge noget fra den, selvom den måske er defekt.

øøøh ja, men så skal den sgu da sælges som defekt og ikke MÅSKE virkende

Hvis du føler dig dum, så står det vist for egen regning

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.