Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 19. december 2010, 18:36

Hej
Jeg vil gerne sælge 2 (næsten) helt nye XFX HD Radeon 5770 1 GB GDDR5
Kortene er købt over 2 omgange, først da jeg lige troede jeg ville opgradere min gamle computer, og efterfølgende nogle uger sener da det gik op for mig at jeg skulle bygge en helt ny computer frem for at opgradere.. :D Kortene er således købt d. 25-10-2010 ved ComputerSalg A/S og d. 24-11-2010 ved Komplett.dk.. Kortene har kørt i nok max 30-50 timer vil jeg mene.. Måske en del mindre, idet jeg faktisk slet ikke har styr på hvor mange timer jeg har lagt i spilleriet her på det seneste.. Hver kort har kostet ca. 1150 kr med forsændelse.. Så jeg regner med at vil sælge dem begge til en pris af 1650 kr eller 900 kr. pr stk..

I kan kontakte mig enten her inde, eller på mail: 181rr@apoteket.dk og mobil 25 12 33 16
Med venlig hilsen René Rosengren

All around fin fyr..

2

mandag, 20. december 2010, 22:05

er de solgt ?

Semi-Pro CoD4 spiller, Want to challenge me?
Then shoot me!

3

mandag, 20. december 2010, 22:06

Hvor sælge sådan et helt nye par kort, når du lige har fyret en pc sammen om jeg må spørge :) ?

4

onsdag, 22. december 2010, 00:18

Nej de er ikke solgt endnu..
Og det er fordi jeg vil gøre min pc endnu bedre, her efter jeg er kommet igang.. Så jeg vil købe 2 HD 6970 i stedet for.. :D

All around fin fyr..

5

onsdag, 22. december 2010, 16:04

blærerøv :)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.