1

torsdag, 16. december 2010, 11:20

Har sådan et Asus kort liggende der for øvrigt fungerer perfekt fraset et par bøjede socket 1366 pins som jeg gerne vil have vurderet // solgt.

Hvis i endelig må vide hvordan det skete så skete det en dag hvor jeg havde drønhamrende travlt og jeg pludselig fik en H50'er ind af døren.

Ville tage den gamle køler af, mens jeg gør det får jeg lidt kølerpasta på selve metalcoveret af soklen. For æstetikkens skyld tørrer jeg det lige hurtigt af med lidt køkkenrulle, succes! ... imidlertid sætter der sig et lille stykke fnuller fast i soklen (uden at bøje nogle ben).

Fordi jeg har rigtig travlt vælger jeg lige at pille fnulret ved med fingrene og så er balladen der!

resultatet er ca. 8 bøjede (ikke knækkede!) ben, de fleste ved overgangen mellem pins, men der er en enkelt bøjet pin længere inde i soklen også.

Se nedenstående billede:
http://img526.imageshack.us/img526/5784/sokkel1.jpg

Anyways jeg fik på daværende tidspunkt et Asus Sabertooth X58 ind af døren så har aldrig rodet med det. Senere fandt jeg så ud af at Sabertooth kortet ikke ville spille med min ACPI så nu kører jeg Rampage III Extreme i stedet.

Kortet fungerer som nævnt ganske fortrinligt fraset de nu bøjede ben. Tænkte der måske kunne være nogen interesserede. Der følger naturligvis org. emballage med (se nedenstående billeder).

Vil foretrække afhentning hvis det kommer dertil, bor i Århus C.

billede 1:

http://img842.imageshack.us/img842/830/bundkort1.jpg

billede 2:

http://img31.imageshack.us/img31/5038/bundkort2.jpg

mvh.
sort.

2

torsdag, 16. december 2010, 12:18

hvad prisklasse havde du i tankerne ?

3

torsdag, 16. december 2010, 12:46

Puha svært at vurderer, pga. de pins. For det kan være nu hvor du har pillet din cpu ud at den ikke virker mere.

Det er faktisk muligt at bøje dem tilbage, hvis du bare nupper en spids kniv og begynder at rette dem op igen. Jeg har gjort det ved nogen få bundkort og for det meste har det virket. Bare pas på de ikke knækker. :9xo

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

4

torsdag, 16. december 2010, 13:48

350kr pp er budt på hwt.dk

Artisan --> forstår ikke helt. Mener du at jeg kan have ødelagt noget andet mens jeg tog CPU'en ud eller hvad?

5

torsdag, 16. december 2010, 14:33

400pp budt på hwt.dk

6

torsdag, 16. december 2010, 16:29

Det er pga. når cpuen sidder i socklen så bliver benene automatisk bukket lidt ned af selve cpu'en. Altså de ben som ikke er bøjet. Og nu kan benene som er bøjet måske have rykket sig, så kan det måske være at man ikke kan få skærmbillede frem igen :9xo
Men det behøver ikke betyde noget. Det er kun et måske :9xo

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.