Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 14. december 2010, 14:56

Sælger sådan 2 vilddyr.

De er den "normale" model af evga´s kort (altså ikke SC, SCC, FTW eller noget andet)

De monteret med 2 stk EK acetal/nickel blokke
Der er kvittering fra komplett (garanti gælder stadig hos evga, er tjekket op til flere gange, behøver i ikke at kommentere på)
Originale kølere medfølger
De er cirka 6 måneder gamle
De clocker som hydrocopper og mere til...

Jeg er konge i tråden osv osv og gider ikke at have OT, skambud, folk der byder inklusiv porto, halve kroner osv.

Spørg for manglende info (kan ikke lige se hvad det skulle være)

Byd :cheers:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "hansen2605" (19.12.2010, 21:56)

2

søndag, 19. december 2010, 21:56

Slet ingen der kunne være interreseret i sådan 2 dejlige kort? Eller bare et enkelt?

3

mandag, 20. december 2010, 12:10

Kunne godt bruge 2 til nyt mediecenter. Hvad er pris ved hurtig handel og er der 1/2" fittings på de køle hoveder.
Mvh.

evga 780i sli black pearl
evga 8800 gtx black pearl sli mode
Core 2 extreme 9650
koolance 1300watt
all watercooled

4

mandag, 20. december 2010, 16:16

Jeg smider gerne fittings oven i (13mm eller ½ som du nævner)
Samt en ek bridge til at sætte dem sammen og give støtte

Hvis du siger 4500kr så siger jeg solgt på stedet :dance:

Ellers må du sige til hvis det er noget du ikke er interreseret i, angående ek bridge og det :)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "hansen2605" (20.12.2010, 17:59)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.