Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 26. januar 2004, 14:14

hejsa jeg har et GeForce 5900 VIVO( 2 uger gammelt ) som jeg gerne vil bytte med et Radeon 9800 Pro ,Plus en sjat penge.

er der nogle her inde der er med på en bytter ??

2

mandag, 26. januar 2004, 14:24

Hejsa... tror min m8 er mere end frisk på det, men ka ik helt tillade mig at gå hjem til ham nu og rive kortet ud af hans maskine... -han er nemlig på skiferie lige nu.

Ved ik helt hvilket mærke det er, men siden han købte det fra nyt har han ik kunnet få det til at virke (noget med driver ell sånoget) men sådan er det jo med ATI kort, det er du vel forberedt på ;)

Men hvor mange penge snakker vi om? -for han er fattig.

3

mandag, 26. januar 2004, 14:30

Er du intereseret i at sælge? Hvis.. hvad skal du have for det?

Shuttle SN85G4V2 | AMD 64 3200+ | 1024mb Corsair pc4000 Pro | Audigy 2 ZS | POV Geforce 6800 GT

4

mandag, 26. januar 2004, 17:56

Nej jeg er kun intreserret i en bytte handel Plus en sjat dadler.

5

mandag, 26. januar 2004, 17:57

.

Citeret

Originally posted by rusH
Hejsa... tror min m8 er mere end frisk på det, men ka ik helt tillade mig at gå hjem til ham nu og rive kortet ud af hans maskine... -han er nemlig på skiferie lige nu.

Ved ik helt hvilket mærke det er, men siden han købte det fra nyt har han ik kunnet få det til at virke (noget med driver ell sånoget) men sådan er det jo med ATI kort, det er du vel forberedt på ;)

Men hvor mange penge snakker vi om? -for han er fattig.

Hvis det ikk duer så er der jo ikke meget ved det :D.

men jeg er frisk på en bytter + dadler Men Max 350 .-

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.