Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 23. januar 2004, 22:43

:boxed: HEy jeg står her med en masse kobber og en hel bunke gode ideér.. Har lavet vandkøling til nordbroen som første projekt og vil gerne igang med ram sinks / Ram vandkøling og evt. gpu køling til GFX Så det jeg skal bruge er defekte grafikkort! Jeg skal bruge dem til at prøvemontere, måle og sådan med.. Det jeg skal bruge er Radeon 9500 kort og opefter.. og Geforcefx 5600 og opefter.. Nogen der ligger inde med defekte kort så kontakt mig venligst! Så kan det være vi kan lave en handel..

2

lørdag, 24. januar 2004, 13:36

Citeret

Originally posted by Thizen
:boxed: HEy jeg står her med en masse kobber og en hel bunke gode ideér.. Har lavet vandkøling til nordbroen som første projekt og vil gerne igang med ram sinks / Ram vandkøling og evt. gpu køling til GFX Så det jeg skal bruge er defekte grafikkort! Jeg skal bruge dem til at prøvemontere, måle og sådan med.. Det jeg skal bruge er Radeon 9500 kort og opefter.. og Geforcefx 5600 og opefter.. Nogen der ligger inde med defekte kort så kontakt mig venligst! Så kan det være vi kan lave en handel..

Jeg har måske et dødt radeon 9500np i hænde i løbet af de næste 14 dage. Det skulle gerne komme hjem fra en mislykket RMA der... Jeg skal nok betale et par hundrede fordi de "gad" at se på det, men hvis du betaler det kan du da evt. godt få det!

Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
Playstation 3
Samsung Galaxy SII

3

lørdag, 24. januar 2004, 13:41

hmm skal jeg betale det som det har kostet at få det sendt til RMA? Nej så vil jeg ikke.. ideen med denne tråd var at få nogle næsten gratis (evt. betale portoen) da jeg skal bruge defekte kort og ikke har ret mange penge efter kobberindkøb.. Ville være herre glad hvis vi kunne bytte med et eller andet eller evt. jeg bare kunne betale porto.. Kontakt mig venligst over mail hvis du stadig er interesseret så.. mvh Thizen

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.