Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 28. september 2010, 15:52

Hej alle jeg sælger min 10 måneder gamle macbook, opladeren, + mus og taske. da jeg ikke rigtig bruger den, og ikke kan se hvad grunden er til jeg skal have den. den er så god som ny. og prisen er 5500 kr. kom evt med bud ? . Mvh hilsen Camilla

Camilla olsen

2

tirsdag, 28. september 2010, 16:27

den befinder sig i københavn s, kvittering medfølger. dette er en macbook 13,3. 2x1GB installeret microsoft programmer (Microsoft word, powerpoint, excel, entourage)

Camilla olsen

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "milsus" (28.09.2010, 17:18)

3

tirsdag, 28. september 2010, 16:35

Citeret

Oprindeligt indlæg af milsus
KOM GERNE MED BUD

Du kunne med fordel læse dette.

Her er en række råd til en salgstråd, hvoraf din langt fra er optimal, desuden er det ikke pænt at bumpe sin egen tråd inden for nogle få timer.

Hvilken MacBook er det (specifikationer)?
Er der kvittering på?
Hvor er den købt?
Hvor befinder den sig?
Har du den til salg andre steder (hvis ja, hvor)?

Det korte af det lange, folk ved ikke hvad de byder på :D

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost
Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

4

tirsdag, 28. september 2010, 19:30

Citeret

Oprindeligt indlæg af ayu

Citeret

Oprindeligt indlæg af milsus
KOM GERNE MED BUD

Du kunne med fordel læse dette.

Her er en række råd til en salgstråd, hvoraf din langt fra er optimal, desuden er det ikke pænt at bumpe sin egen tråd inden for nogle få timer.

Hvilken MacBook er det (specifikationer)?
Er der kvittering på?
Hvor er den købt?
Hvor befinder den sig?
Har du den til salg andre steder (hvis ja, hvor)?

Det korte af det lange, folk ved ikke hvad de byder på :D

Fin måde at byde en ny velkommen på... :O
Hvis du er interesseret i at købe MB´en så spørg ind til den. Resten kan du så overlade til en mod.

Til milsus: Hvis du ikke har helt styr på hardware-delen af din MB, så hent programmet Mactracker, som kan fortælle dig det hele.

5

tirsdag, 28. september 2010, 20:03

1000 tak. det har jeg haft lidt svært ved :)

Camilla olsen

6

tirsdag, 28. september 2010, 20:29

processor.2.26GHz
Memory 2.00 GB
Operating System Mac OS X 10.6.4

Camilla olsen

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.