Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 2. september 2010, 21:38

Heysan

Jeg sælger hermed mit headset og en mus da jeg ikke længere har brug for så godt udstyr

1stk. Sennheiser PC350 Headset - har fået det af min mutter i fødselsdags gave i april måned og hun har købt det direkte via hendes arbejde hos sennheiser i solrød så alt RMA osv. forgår igennem der :)

1stk. Microsoft IE 1.1SE ZOWIE mus - Jeg har købt denne mus af en ven som købte sættet og ikke mente musen var for ham... jeg har ikke nogen kviterring på den men skulle der imod forventning gå noget galt med den så skal jeg self. nok være behjælplig med RMA :)

Jeg sætter flg. HBO på tingene:

Sennheiser PC350 HBO: 400kr.

Microsoft IE 1.1SE ZOWIE HBO: 200kr.

men byd endelig også kigger vi på det... :)

Det kan afsendes på købers regning eller afhentes i 2690 Karlslunde :)

2

fredag, 3. september 2010, 11:10

300 for sennheiser afhentet i dag.

Hedder du henrik IRL? :)

Erbo Entertainment
(Promotions, Video and Audio production)

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.