- Tweak.dk »
- Køb & Salg »
Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Hej folks
Mit behov har ændret sig.
Derfor søger jeg om nogen vil bytte en stor bærbar HP pavilion DV7, dual core 2,53 T9400,
Den har et Geforce 9600 M grafikkort m. 512 MB ram
Den har 17 tommer skærm, så det er en stor bandit, men fed
Den har 4 GB ram.
2x250 GB harddiske
Maskinen er omkring to år gammel og i fejlfri stand. Batteriet er skiftet for en måned siden på garantien.
Jeg søger en stationær gamercomputer i sort kabinet ikke for stor.
Den skal have minimum 500 GB harddisk, et godt grafikkort, en god skærm, og en stærk processor, der kan køre de nye spil.
Jeg har alt periferiudstyr selv, så behold bare det..
Kh jakob
Mit behov har ændret sig.
Derfor søger jeg om nogen vil bytte en stor bærbar HP pavilion DV7, dual core 2,53 T9400,
Den har et Geforce 9600 M grafikkort m. 512 MB ram
Den har 17 tommer skærm, så det er en stor bandit, men fed
Den har 4 GB ram.
2x250 GB harddiske
Maskinen er omkring to år gammel og i fejlfri stand. Batteriet er skiftet for en måned siden på garantien.
Jeg søger en stationær gamercomputer i sort kabinet ikke for stor.
Den skal have minimum 500 GB harddisk, et godt grafikkort, en god skærm, og en stærk processor, der kan køre de nye spil.
Jeg har alt periferiudstyr selv, så behold bare det..

Kh jakob
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "sjeffe" (22.08.2010, 19:53)
Hey du.
Jeg har denne gamer stationær som køre rigtig godt.
Min stationær har disse ting i sig:
Intel Q6600 Quad Core 2.4Ghz
4GB DDR2 Ram
Nvidia Geforce 8800 Grafikkort
Der medfølger Originalt Windows Vista Ultimate 32 Bit.
19" Widescreen skærm fra Dell.
En speciel Dell XPS Mappe/CD Holder hvor både alle Drivers og Installationsdisken til computeren (Windows Vista Ultimate) er med i.
Computeren har aldrig fejlet noget. Ingen fejl fra både hardwarens og Windows Vista's side. Stationæren er en super stabil computer.
er det noget?
Jeg har denne gamer stationær som køre rigtig godt.
Min stationær har disse ting i sig:
Intel Q6600 Quad Core 2.4Ghz
4GB DDR2 Ram
Nvidia Geforce 8800 Grafikkort
Der medfølger Originalt Windows Vista Ultimate 32 Bit.
19" Widescreen skærm fra Dell.
En speciel Dell XPS Mappe/CD Holder hvor både alle Drivers og Installationsdisken til computeren (Windows Vista Ultimate) er med i.
Computeren har aldrig fejlet noget. Ingen fejl fra både hardwarens og Windows Vista's side. Stationæren er en super stabil computer.
er det noget?

Nyeste Videoer og Trailers
Partner sider
Indsend nyhed
Nyhedsbrev
Tilføj din mail adresse til vores nyhedsbrev der sendes ud med info om konkurrencer og artikler.
MEST LÆSTE
MEST KOMMENTEREDE