1

søndag, 8. august 2010, 00:52

Har fået anbefalet denne side af en ven. Så vil prøve at se om jeg kan sælge min Asus Eee 1005P.

Der er tale om denne http://www.asus.dk/product.aspx?P_ID=zNIiqr35mY7CBZCp

Den jeg har er versionen med 160GB HD.

Det forholder sig sådan et den var købt som en gave til Eks kæresten men trouble in paradise. Så hun nåede aldrig at få den. Som den tumpe jeg er har jeg fået smidt kvittering væk :S Så derfor kunne jeg desværre ik få pengene tilbage. Computeren er efterhånden blevet 3 måneder gammel ca. Mener jeg gav 2499 for den. Da der jo som skrevet desværre ikke er en kvittering er priser også derefter vil jeg mene.

HBO: 1500. Ellers må i komme med seriøse bud ihvertfald.

2

søndag, 8. august 2010, 12:20

er det muligt og afhente den ? og hvor henne i så fald ?

AMD

3

søndag, 8. august 2010, 13:20

Ja self.. Jeg er i KBH Tirsdag og nok også det halve af onsdagen, Men det er ik helt fastlagt endnu. Ellers er det i Aalborg jeg kan fanges.

4

søndag, 8. august 2010, 16:29

Byder 1500,- Afh Tirsdag middag i Kbh.

Joso

Under opbygning

5

mandag, 9. august 2010, 00:31

Det er noteret.

6

onsdag, 11. august 2010, 09:23

Ringer du

Joso

Under opbygning

7

onsdag, 11. august 2010, 17:59

Citeret

Det forholder sig sådan et den var købt som en gave til Eks kæresten men trouble in paradise. Så hun nåede aldrig at få den. Som den tumpe jeg er har jeg fået smidt kvittering væk :S Så derfor kunne jeg desværre ik få pengene tilbage.

Havde du købt den fysisk kunne du under ingen omstændigheder få refunderet dine penge,har du købt den online har du også en kvittering liggende,enten i din mail eller hos din hw pusher.

nb,hvor befinder den sig ? kunne godt være interesseret.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "madz" (11.08.2010, 18:01)

8

søndag, 15. august 2010, 13:27

Drop det han har brændt mig af :pokey:

Aftalte at jeg skulle afhente den på amager kørte der ud ingen hjemme og han tager ikke sin telefon :boxed:
så om den er sogt til anden side vides ikke

Joso

Citeret

Oprindeligt indlæg af madz

Citeret

Det forholder sig sådan et den var købt som en gave til Eks kæresten men trouble in paradise. Så hun nåede aldrig at få den. Som den tumpe jeg er har jeg fået smidt kvittering væk :S Så derfor kunne jeg desværre ik få pengene tilbage.

Havde du købt den fysisk kunne du under ingen omstændigheder få refunderet dine penge,har du købt den online har du også en kvittering liggende,enten i din mail eller hos din hw pusher.

Under opbygning

9

tirsdag, 17. august 2010, 16:37

Citeret

Oprindeligt indlæg af joso
Drop det han har brændt mig af :pokey:

Aftalte at jeg skulle afhente den på amager kørte der ud ingen hjemme og han tager ikke sin telefon :boxed:
så om den er sogt til anden side vides ikke

Joso

Citeret

Oprindeligt indlæg af madz

Citeret

Det lugtede da osse af hustlerjerk allerede inden han oprettede indlægget,er ikke just overrasket :T

Seneste tests og artikler

7

Fractal Design Define R5 Midi Tower

Sæt jer godt til rette, for Tw
Læs Mere

0

Logitech G502 Proteus Core Gaming Mouse

Endnu en dag og endnu en test
Læs Mere

0

Razer Deathadder Chroma

For et stykke tid siden teased
Læs Mere

0

Thermaltake Versa H23

Når man hører navnet Thermalta
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Ny OCZ Saber 1000 Enterprise SSD

OCZ Storage Solutions, har ann
Læs Mere

0

Need for Speed: No Limits kommer til iOS og Android

Electronic Arts har annponcere
Læs Mere

0

Nu kan man købe en iPad Air 2 i 24 karat guld

Hvis du er typen der ikke kan
Læs Mere

0

Intel snart klar med deres bud på en ChromeCast

Intel lancerer i 2015 en helt
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.