Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 11. januar 2004, 02:18

Vapochill PE - Premium Edition - Titanium. Den er i super stand, faktisk ik en eneste ridse! Siderne og toppen er malet samme titanium farve som fronten hos autolaker. Det er til Pentium 4 og der følger vel ca. et halvt extra monterings sæt til P4 med. I manualen står det at Asetek yder 2 års garanti på alle delene, så der skulle stadig være garanti på den.
Top kabinettet er isoleret med Innovatek støjdæmpnings-måtter, så den er næsten lydløs ved 50%. Alle kabler fra chill-control er monteret med spiral-wrap så der er pæn styr på dem. Chill-control er den nyeste version2.0

Alle kvitteringer, manualer etc. følger selvfølgelig med.
Sælger den da jeg overvejer noget vandkøling og få en lydløs computer.
Sælger KUN hvis den rette pris opnåes - dvs jeg forbeholder mig retten til bla. bla.
Den befinder sig i Århus C og afhentning er at foretrække, da org. emballage er smidt ud efter flytning. Evt. fragt er på købers regning og koster omkring 200kr.
h.b.o 2800kr
Byd løs

2

søndag, 11. januar 2004, 17:30

Undskyld, men eftersom at du har fået det malet, hat det mistet den 2 års garanti... bare lige for personer, som evt. kunne finde på at købe kabinettet...

Dog skal det lige siges at det _VIRKELIGT_ er et kvalitets case, og kan varmt anbefales.

3

søndag, 11. januar 2004, 17:47

tvivler på at garantien på dele er bortfaldet på grund af at siderne er blevet malet! Der er jo ik malet indvendigt

4

søndag, 11. januar 2004, 18:05

evt kan IC7-G Max2 voltmodded følge med så skal der kun smides en cpu i

5

søndag, 11. januar 2004, 18:28

hvad skal du ha?

6

søndag, 11. januar 2004, 18:38

der er en hbo pris i #0 og så lidt oveni for ic7 så kom med bud

7

mandag, 12. januar 2004, 00:55

nu skal i jo ik falde over i hinanden :]

8

mandag, 12. januar 2004, 13:06

Hvad skal du have for det Abit IC7-G kort ?
er det med intel ICH5 raid ?

Msi K8N 2 Plat 54 Wifi
A64 Winchester 3200 0.9
Corsair XMS3200XLPRO 1024Mb
Leadtek 7800GS

9

torsdag, 22. januar 2004, 18:54

Citeret

Originally posted by ø
Vapochill PE - Premium Edition - Titanium. Den er i super stand, faktisk ik en eneste ridse! Siderne og toppen er malet samme titanium farve som fronten hos autolaker. Det er til Pentium 4 og der følger vel ca. et halvt extra monterings sæt til P4 med. I manualen står det at Asetek yder 2 års garanti på alle delene, så der skulle stadig være garanti på den.
Top kabinettet er isoleret med Innovatek støjdæmpnings-måtter, så den er næsten lydløs ved 50%. Alle kabler fra chill-control er monteret med spiral-wrap så der er pæn styr på dem. Chill-control er den nyeste version2.0

Alle kvitteringer, manualer etc. følger selvfølgelig med.
Sælger den da jeg overvejer noget vandkøling og få en lydløs computer.
Sælger KUN hvis den rette pris opnåes - dvs jeg forbeholder mig retten til bla. bla.
Den befinder sig i Århus C og afhentning er at foretrække, da org. emballage er smidt ud efter flytning. Evt. fragt er på købers regning og koster omkring 200kr.
h.b.o 2800kr
Byd løs

Af ren nysgerrighed....har du så stadig vapochillen til salg? ?(

----
Mvh.
CBW

10

lørdag, 24. januar 2004, 19:14

jah sådan da får endlig svar imorgen om den er solgt for 3k+pp og har et bud på 2800kr afhentet

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.