Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 3. december 2009, 21:24

Jeg sælger min fine lille WD tv boks, da jeg ikke fik den brugt som regnet.
Den har måske været brugt i ca 10 timer samlet. Den er opdateret med det nyeste software.
Der medfølger 3m HDMI kabel (guldbelagt)

Sælges også andre steder.

I kan læse lidt om den her.
http://www.hifipriser.dk/Product/Details…00BE&pid=485198

http://www.wdc.com/en/products/Products.asp?DriveID=734

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Artisan" (03.12.2009, 22:15)

2

torsdag, 3. december 2009, 21:45

Nogen slå til pris?
Bor i Kjellerup, så kan afhente næsten med det samme ;)

3

torsdag, 3. december 2009, 21:48

hmm hvad siger du til 450 med HDMI kabel ?

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

4

torsdag, 3. december 2009, 21:56

Citeret

Oprindeligt indlæg af Artisan

jeg vil gerne købe den til 450 kr =)

If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P

Asus Maximus III Gene
I7 - 860@4Ghz Corsair H70
Gainward GTX470
Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
Creative SB X-Fi XtremeMusic
OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

5

torsdag, 3. december 2009, 22:16

Citeret

Oprindeligt indlæg af PsyCho

Citeret

Oprindeligt indlæg af Artisan

jeg vil gerne købe den til 450 kr =)

Der er en gut som har budt 450pp på hwt.dk.

6

fredag, 4. december 2009, 00:34

Jeg har også en.. Dog sælges den uden HDMI kabel, men med alt andet som medfølger fra ny af.. Der er lidt ridser hist og pist men spiller 100% som fra da jeg købte den.

Kvit haves et eller andet sted... ½ år gammel :-)

Den kan blive jeres for 375kr pp / afhentet i Hvidovre

PM hvis det har interesse!

7

fredag, 4. december 2009, 00:36

Og det er ikke for at ødelægge din tråd eller noget.. Men det virker som om interessen er stor, så jeg kan ligeså godt lade være med at lave en tråd.. Du får 100% solgt din uanset hvad, samme her håber jeg :-)

8

fredag, 4. december 2009, 09:44

Eller du kunne bare lave din egen.......

9

fredag, 4. december 2009, 13:53

jeg har lige et (måske dumt spørgsmål) kan man tilslutte et eksternt B-ray drev til sådan en fætter via usb? :O

System :
Intel Core 2 Duo E6550
ASRock 4CORE1333-GLAN
Inno3D 8500GT 512mb
2 GB Kingston HyperX DDR2-800
WD Caviar 250 GB Sata II
Antec Trio-430 truepower psu

10

fredag, 4. december 2009, 14:04

Citeret

Oprindeligt indlæg af Fruitloop
jeg har lige et (måske dumt spørgsmål) kan man tilslutte et eksternt B-ray drev til sådan en fætter via usb? :O

Nej desværre ikke :)

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

11

fredag, 4. december 2009, 14:17

400 incl HDMI så henter jeg den i weekenden?

mail for nærmere hvis det er: torvar (snabel-a) gmail . com

Mvh
Torben

12

fredag, 4. december 2009, 20:51

Citeret

Oprindeligt indlæg af varming
400 incl HDMI så henter jeg den i weekenden?

mail for nærmere hvis det er: torvar (snabel-a) gmail . com

Mvh
Torben

Der er stadig en som har budt 450pp på hwt.dk Så hvis prisen ikke kommer over hans bud bliver den solgt til ham :9xo

13

fredag, 4. december 2009, 23:52

vurderes afhentet højere end pp, så du slipper for en tur til posthuset?
I så fald 450 afhentet i weekenden

14

lørdag, 5. december 2009, 00:36

Citeret

Oprindeligt indlæg af varming
vurderes afhentet højere end pp, så du slipper for en tur til posthuset?
I så fald 450 afhentet i weekenden

Intet problem for mig at sende. Det sker fra mit arbejde.

Men jeg lader den stå til lørdag. Så må vi se hvad der er budt. :9xo

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.