Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 22. november 2009, 13:56

Sælger hermed min E-Sky CP, da jeg ikke får tid til at flyve med den alligevel.

Jeg har købt den brugt, men har kun lige haft lettet et par gange med den - derefter har den stået stille.

På billedet kan ses hvad der medfølger - derudover er der lader + LiPo battery af mærket E-Sky. Samt fjernbetjening - alt hvad man behøver for at komme i gang.

Mange gode billeder af samme heli: http://www.rambizimports.com.au/index.ph…copter-arf.html

Alder kender jeg ikke umiddelbart - men den står i super stand. Kan ses i 4241, 2740 eller 2800 - alt efter aftale.

HBO: 1250pp

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Happy^" (23.11.2009, 16:23)

2

mandag, 23. november 2009, 12:48

Evt. bytte med hardware kunne også accepteres :)

3

mandag, 23. november 2009, 15:38

Hejsa,

Hvad er nypris? og hvad med reservedele,

og Fjernbetjening ? Har du sådan en tilsalg eller hvor køber man sådan en :)

Mvh Henrik

4

mandag, 23. november 2009, 16:23

Citeret

Oprindeligt indlæg af Dazebabz
Hejsa,

Hvad er nypris? og hvad med reservedele,

og Fjernbetjening ? Har du sådan en tilsalg eller hvor køber man sådan en :)

Mvh Henrik

Nyprisen for denne model med en masse i kulfiber og alu, ligger på omkring 2500kr. Plastik modellen er på tilbud til ca. 1500kr. pt. Men den her er en del mere holdbar - og langt federe!

Reserve dele er der enkelte med af - deriblandt et ekstra set hovedblade. Ellers kan reservedele købes billigt på nettet - både herhjemme og i udlandet. Især Ebay har BILLIGE reservedele.

Har sgu glemt at skrive på at der følger fjernbetjening med :D

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Happy^" (23.11.2009, 16:25)

5

mandag, 23. november 2009, 16:43

Så det der er tale om er et komplet sæt, klar til at smide batteriet i og flyve en tur?

er dut il at handle med evt.?? hvad magler du af HW, så kan jeg jo se om jeg skulle ligge inde med noget som eventuelt kunne ha interesse...

6

mandag, 23. november 2009, 17:56

Citeret

Oprindeligt indlæg af Wulffdk
Så det der er tale om er et komplet sæt, klar til at smide batteriet i og flyve en tur?

er dut il at handle med evt.?? hvad magler du af HW, så kan jeg jo se om jeg skulle ligge inde med noget som eventuelt kunne ha interesse...

Skal muligvis indstilles lidt - men ellers ja :) Jeg har endda lige ladet batteriet op, for at tjekke at det er ok.

Jeg smid nogle bud på hvad du vil bytte med - så tager vi den derfra. Synes i forvejen 1250 er riiimelig billigt ;)

7

mandag, 23. november 2009, 19:40

Har du mulighed for at smide mig på msn daze@hardstyle.dk :) jeg har meget stor interresse i den her fine maskine

Mvh Henrik

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.