1

lørdag, 17. oktober 2009, 15:13

Hey nu har jeg lavet mange tråde og da de kører på flere forumer så samler jeg nu trådene så de gamle kan med rette slettes.

sælger det følgende ( Bytter kun måske i få tilfælde):

Panasonic Sdr-h280:

købte det for halvandet år siden over nettet, dvs der ikke er nogen decideret garenti med, Videokameraet var i pris klassen 4500+ og er udstyret med 3ccd som gør at dets farvegenkendelse er HELT i top hvis man ikke har brug for eller gider hd video der fylder så meget er dette noget nær det bedste sd alternativ, video cam'et har 30 gb hdd og plads til sdhc kort yderligere, det har rigtig fin lyd og så har Leica dicomar lense og super optisk billed stabilisator. Derudover er Cam'et kun brugt få gange og er i super stand, dette gælder også for batteriet osv.

for li at gøre det overskueligt kan jeg liste de vigtigste features op:

30 hdd
sdhc slot
3.1 mp still picture
Mega O.I.S optical image stabilizer
3cdd proffesional tecnology system
Leica Dicomar lens
Crystal Engine
2.7"Wide screen
10 x optical zoom
lille taske ( fik med, ved siden af cam'et)
sd kort til usb kortlæser

billed: http://images.pricerunner.com/product/im...
DR-H280-30GB.jpg

sælger dette meget billigt så det bar med at byde

Listen af dvd´er alle i fin stand :

Serier/bokse:

- Langt fra Las Vegas vol. 1-4 (Hele serien)
- Klovn 2. Sæson
- The Simpsons complete first season
- The Simpsons complete second season
- The Simpsons complete Third season
- The Simpsons complete Fourth season
- The Simpsons complete Fifth season
- The Simpsons complete Sixth season
- The king of queens 1st season
- Jul på vesterbro
- Jeg Claudius ( complete series)
- Rome complete seccond season

Film:

- Simpsons The movie ( 2 kopier, den ene i folie )
- From Dusk til Dawn 1-3
- The Matrix 1-3
- The Blair Witch project 1-2
- Eminem all access Europe
- Men in Black 1-2
- Starwars 2-3
- The New World
- Superbad
- Narnia 1 collectors edition
- 8 Mile
- Ordinary decent Criminals
- Bagland
- Killing Mr Griffin
- Superman 2
- We where soldiers ( kina udgave min ven gav mig)
- Crossroads
- Bride of Chucky
- Million Dolar Hotel
- Drabet
- Tomb Raider 1
- Danske Videoer der ( dansk raps historie i videoer)
- Bad boys 2 ( kina udgave)
- Mirakel
- Terkel i Knibe
- Lucky Luke vejen til oklahoma
- Lucky Luke Dalton City ( i folie)
- Original Sin
- Merlin
- Voksne mennesker
- good bye lenin
- Resident Evil
- O brother where art thou?

Hvis nogen er intresseret i at købe det hele giver jeg en stor rabat !

ellers så skal der bydes seriøst, selvføli giver jeg mængderabat men kun på mange film!

Ipod touch 2g 32 gb:

Sælger denne ipod i super stand uden ridser på glasset eller noget, der medfølger 2 holdere, hvor den ene er en smule slidt. Ipod'en har været byttet i fona 2 gange hvorefter jeg har modtaget en helt ny, derfor er den også i super stand og med alle kvitteringer, æske osv.

den befinder sig på frederiksberg og jeg er villig til at handle billigt især til folk der kan komme og afhente eller mødes, sælger den pga jeg køber mig en archos 250 gb, og derfor ikke har brug for den længere.

Dette skal forhåbenligt blive et hurtigt salg og den kører på flere forumer, sælger når jeg føler nogen har budt en rimelig pris, og skal siges at jeg er fornuftig på det plan

Softgun/gasdreven Softgun:

Sælger en plastik softgun og en super lækker gasdreven softgun fra italien som er en meget autentisk kopi af de barreta'er ( eller hvorn det staves) som det italienske militær brugte på det tidspunkt, dvs den er lavet i tungt metal og er supercool og lækker. Har desværre har haftproblemer med at uploade billeder af dem men på tweak's forum kan man i min salgstråd se billeder

hvis nogen byder 600pp kr så for de begge pistoler, + en masse kugler jeg har liggende, pistolerne er stadig i deres æsker.

Alt befnder sig på frederiksberg og jeg fortrækker at mødes, dog sender jeg også ( mht dvd film så skal det være store pakker folk køber ellers gider jeg ikke sende, køber man det hele sælger jeg det super billigt og man vil få meget stort set gratis med, sælger det pga pladsmangel)

Da dette er en samling af salgstråde så fortsætter de tidligere bud osv herover.

2

lørdag, 17. oktober 2009, 16:28

hej jeg har ogs skrevet på din tråd på hol. men hva siger du til din ipod touch, hurtig handel, 1100 (:?

3

lørdag, 17. oktober 2009, 16:49

Altså der blevet budt 1200 kr af en gut over min mail, men han har ik li svaret idag, hvis du også byder det kan vi godt si vi har en handel, den pris kan jeg godt leve med :)

4

lørdag, 17. oktober 2009, 18:10

Hej Simon2901!
Har du en idé om prisen på den Panasonic camera der?

ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz
MSI 1080Ti Armor OC ed
12 gb Kingston Hyper X
Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX
28" Samsung U28D590D
CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X
1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

5

lørdag, 17. oktober 2009, 18:14

Rafal pyszko:

Tjaa det har jeg vel men vil bare lade folk byde hvad de finder rimeligt, den var jo ikke billig men samtidig så er der ikke mange der vil give så meget for top kvalitets sd cams.

men du kan jo komme med et bud jeg er til at forhandle med, vil bar gerne ha det afsat til en noglelunde fair pris. :)

6

lørdag, 17. oktober 2009, 19:36

Jeg har sendt dig en PM :)

7

lørdag, 17. oktober 2009, 19:55

Har du en pris på Simpsons episoderne? Evt. en pris for alle?

==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
_|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
__|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

8

søndag, 18. oktober 2009, 14:13

der budt 1200 pp for ipod'en er der nogen der kan afhente så for de den til samme pris, ellers skal der bydes over, for en masse mails hvor folk byder 1100 kr, og det er den desværre ( for jer :D) over prismæssigt nu.

zaxder

ville nok si 500 for simpsons episoderne og 1000kr for det hele hvis vi laver en hurtig handel så som du kan se giver det mest mening at købe det hele os selv om du måske ik er intrsseret i alle :-)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.