1

lørdag, 22. august 2009, 18:00

Hej tweakere.

Jeg har mig en helt fejlfri HTC Touch Diamond med kvittering og det hele som er købt fra tdc midt i september sidste år.

Bytter den til næsten alle andre telefoner af nyere dato da jeg gerne vil prøve noget nyt! :) Kom med nogle bud og så ser jeg om de er fristende :)

Rent salg kunne også være i orden. Så lad os sige min 1200kr.

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Phoque" (22.08.2009, 18:00)

2

søndag, 23. august 2009, 11:19

Har også en ipod classic 80gb som kan ryge med i handlen! :)

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

3

onsdag, 2. september 2009, 21:05

O+P

4

mandag, 7. september 2009, 23:29

har en nokia e51 ? (:

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.