Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 16. august 2009, 21:05

Hey. Søger nogle nye dele til at opgradere min pc med.

Gfx:
Enten ATI eller Nvidia, det er liegemeget. Skal som min. være på højde med 4870, 4890, 9800gtx, eller lign.. Eller også 2x gfx der svarer til ca det samme

MB:
Skal være et rimelig godt MB. Skal have mulighed for crossfire/SLI, samt tilslutning af pci kort samtidig med.

Cpu:
Er en smule på bar bund her. Men tænker noget henad en ok Phenom eller lign, hvor der skal være en mærkbar forskel fra den 6000+ 3ghz jeg kører med nu.

Stationær tilsalg!

Setup:
PC - Gammel HP dv6000 bærbar
Hørebøffer - Sennheiser HD 408
2.1 speakers - Harman Kardon soundsticks II
Mus - Logitech MX518

2

søndag, 16. august 2009, 21:09

Jeg har sådan et her liggende:
http://www.msi.com/index.php?func=prodde…&maincat_no=130

Det er brugt i meget meget kort tid (vi snakker max et par dages brug) i forbindelse med en test af kortet her på siden:
http://tweak.dk/review/MSI_GeForce_N260G…Edition/978/1/1

Super fedt kort.

Hvad siger du til 1000kr ?

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

3

søndag, 16. august 2009, 21:13

Tror måske dog det bliver lidt for dyrt mht. at skulle købe cpu og MB der kan følge med det gfx. Men det er noteret. Tænker over det :9xo

Stationær tilsalg!

Setup:
PC - Gammel HP dv6000 bærbar
Hørebøffer - Sennheiser HD 408
2.1 speakers - Harman Kardon soundsticks II
Mus - Logitech MX518

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.