Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 2. august 2009, 12:58

Jeg har sådan et fint 8800 gt grafikkort i overskud da jeg har udskiftet det med et GTX285.

Kortet køre med en core speed på 720 mhz standard så det må være en XXX OC version.

Der er monteret en EK fullcover blok på og der medfølger ikke nogen standard køler da jeg ikke har den.

Jeg har ikke nogen kvitering, kasse eller tilbehør til den det er bare kortet.

HBO kom med et bud

Kortet kan afhentes i 8600 Silkeborg eller sendes på købers regning

Salg køre også på Hwt

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Rasmus66" (02.08.2009, 13:21)

2

søndag, 2. august 2009, 15:33

Er det sort pcb?

"Du skal aldrig file en diamant flod, hvis din hest åd et kloster" - Philip Larsen, 2009.

3

søndag, 2. august 2009, 15:35

EK full cover blok, dvs. den er klar til vandkøling? Kan du fortælle mig længden på kortet?

4

søndag, 2. august 2009, 15:37

Citeret

Oprindeligt indlæg af lp-freak
EK full cover blok, dvs. den er klar til vandkøling? Kan du fortælle mig længden på kortet?

Kan jeg lige svare på: iflg. deres side er den 9" som er 22,86cm :)

"Du skal aldrig file en diamant flod, hvis din hest åd et kloster" - Philip Larsen, 2009.

5

søndag, 2. august 2009, 15:47

Jep den er med sort pcb og med de grønne dvi porte :D

Kortet er med reference design og længde og jep det er 100% klar til vandkøling der kan medfølger enten et par 8-10 mm push fittings, 10 mm EK fittings eller et par 12 mm fittings alt efter hvad men skal bruge :D

6

søndag, 2. august 2009, 15:50

Okay, jamen så starter jeg med et bud på 400pp, hvis du kan garantere mig at det virker som det skal :9xo Du behøver ikke vedlægge fittings, dem kan du sikkert selv få gavn af en gang.

7

søndag, 2. august 2009, 15:51

Citeret

Okay, jamen så starter jeg med et bud på 400pp, hvis du kan garantere mig at det virker som det skal :9xo Du behøver ikke vedlægge fittings, dem kan du sikkert selv få gavn af en gang.

Har en hel skuffe fuld af fittings så et par til eller fra bemærker jeg nu ikke :))

Men det virker fuld ud som det skal og dit bud er noteret :cheers:

8

søndag, 2. august 2009, 15:57

superb, hvor lang tid lader du tråden løbe?

9

søndag, 2. august 2009, 15:58

Citeret

superb, hvor lang tid lader du tråden løbe?

Regner med at lukke for salget engang i aften :)

10

søndag, 2. august 2009, 16:44

Kortet solgt tråden lukket hvis køber hopper fra så for du lige en pm lp-freak :cheers:

11

søndag, 2. august 2009, 20:48

Vi åbner lige tråden igen da første køber sprang fra da han i farten ikke havde set at korte KUN kunne bruges til vand.

Bud folkens :)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.