Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 11. juni 2009, 10:52

Link til tråden af hvem den er købt af: http://tweak.dk/forum/thread.php?threadi…hilight=Ezistef

Jeg købte dette dejlige kort af Ezistef og jeg har vil så gerne se om der er nogen der vil bytte deres HD4890 kort til dette bort plus lidt pengne til mig.

og jeg søgere ingen NVIDIA kort desværre.

Det er sprit nyt og der er kvittering med og alderen er vist nok 2 uger nu. Da jeg fik det af ham var selve kassen stadig i folie så nyt det var det.

kortet befinder sig i Ikast.

AMD

2

torsdag, 11. juni 2009, 11:18

Kan skaffe dig et fabriksnyt Sapphire men det blir i byt lige over. :)
Dit kort er ganske vist nyt som du siger men det har stadig været igennem 2 personer og det er åbnet. :$

Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
Gigabyte GA-Z77X-UD3H
Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
1000gb Seagate 7200.10 (lager)
Gigabyte GV-R797OC-3GD
T&T 850watt
LG GGWH20L Super Multi Blue
Windows 7 Ultimate

3

torsdag, 11. juni 2009, 12:10

baloo: er det den "tunede udgave" er bare std uden OC har nemlig haft kig på et XFX Black Edition ?
mht. at det har været igennem "2" personer der har den første person bare modtaget et helt nyt UDEN at åbne kassen overhovedet og nummer 2(mig) har så haft det afprøvet og det spiller bare, men jeg har set mig lidt lun på et 1Ghz 4890 kort både fra ASUS og XFX.

AMD

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "!wfdi" (11.06.2009, 12:12)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.