Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 1. maj 2009, 10:12

Hej alle..

Jeg har en acer travel 2410 jeg gerne vil bytte til en gamer PC

MS3177, 1. 50 Ghz, 248 MB ram, 30 GB harddisk

Vil gerne have en nyere stationær der kan trække wow.

2

fredag, 1. maj 2009, 10:17

Velkommen til

Du har 2 tråde slet evt den anden?

Nu begrænser den laptop der du har dig der lidt mht. bytte til en "gamer pc" den er jo ikke meget vær.

Nu har jeg så lige set at du har sat en "gamer pc" som du selv siger til salg på salg siden også, så er jeg lidt forviret ? hvis du har allerede en "gamer pc" som kan kører wow hvorfor vil du så bytte din laptop til en ny ?

AMD

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "!wfdi" (01.05.2009, 10:28)

3

fredag, 1. maj 2009, 11:08

Hej.

Jeg beklager forvirringen og sletter den ene tråd.

Den gamer PC jeg har til salg egner sig til at lvl. i WOW men desværre ikke så meget til end-gamet hvor jeg raider og spiller med min guild.

Holder jeg mig til at queste er det fint. Derfor håber jeg den vil være perfekt til en der dyrker WOW på hygge niveau.

Nej, det er korrekt at min bærbar ikke kan så pokkers meget. Det er en fremragende surfer/skrive maskine og jeg har brugt den til studiebrug og til dokumenter og billeder osv...

Desuden er det vel altid sjovt at få noget nyt legetøj og da jeg er ved at flytte virkede det som en god idé at rydde op og sælge til andre der kunne få nytte...

4

fredag, 1. maj 2009, 11:17

En tilføjelse...

Enten kan min gamer PC bruges som en hygge PC i en mindre spille vant familie eller på et børneværelse... Ellers kan den købes som et PC-håndværker tilbud og bruges som reservedels maskine.. Som nævnt er de mere essentielle komponenter ikke over et år gamle..

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.