Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 25. januar 2009, 19:48

Halløj, da jeg for nyligt har bygget min desktop om til en HTPC, skal jeg derfor af med mit ThermalTake Armor kabinet.

Kabinettet er 2-3 år gammelt. Det er aldrig blevet slæbt rundt til LANs eller andet, og er mere eller mindre kun blevet transporteret under evt. flytning. Så kabinettet er altså i meget god stand, stort set uden ridser.

Der medfølger:

• Vantec Nexus (sort) fan controller i fronten. Denne er ikke original men medfølger alligevel.
  • 2 stk 80mm Thermaltake blæsere
  • 2 stk 120mm Thermaltake blæsere

Nyprisen er 1055kr (se her).

Kom med et bud. Jeg har ingen emballage så vil klart foretrække afhentning. Kabinettet befinder sig i Århus C.

2

tirsdag, 27. januar 2009, 15:56

*bump*

3

fredag, 30. januar 2009, 09:50

Op med sig

4

fredag, 30. januar 2009, 11:21

Er der plads nok til "lange" grafikkort i det kabninet?

I så fald smider jeg 300,-

5

fredag, 30. januar 2009, 11:45

Hele fronten består mere eller mindre af 5,25" slots og alt flyttes rundt på. Så jeg kan ikke forestille mig andet - hvis man har en HDD eller andet i vejen, kan man bare flytte den en slot ned.

Dit bud er noteret, Zalam :)

6

fredag, 30. januar 2009, 11:53

Citeret

Oprindeligt indlæg af Zalam
Er der plads nok til "lange" grafikkort i det kabninet?

I så fald smider jeg 300,-

Har haft samme kabinet, og der kan være alle slags grafikkort :)

MVH Mads

Nexus RX-1K
MSI FXA-890-GD70
Phenom II X4 965 BE @ 3.4 GHz
6 Gb OCZ 1333 MHz @ 7-7-7-20
MSI GTX 460 Hawk

7

fredag, 30. januar 2009, 19:52

Citeret

Oprindeligt indlæg af Carlsen
Hele fronten består mere eller mindre af 5,25" slots og alt flyttes rundt på. Så jeg kan ikke forestille mig andet - hvis man har en HDD eller andet i vejen, kan man bare flytte den en slot ned.

Dit bud er noteret, Zalam :)

Det lyder godt.. Hvor længe kører auktionen.

8

fredag, 30. januar 2009, 19:56

Det er desværre for sent at nå afsendelse til weekenden, så jeg regner med at afslutte i morgen en gang.

Har du mulighed for at afhente? Det bliver lidt svært at finde en papkasse til et full tower :)

9

fredag, 30. januar 2009, 21:36

Citeret

Oprindeligt indlæg af Carlsen
Det er desværre for sent at nå afsendelse til weekenden, så jeg regner med at afslutte i morgen en gang.

Har du mulighed for at afhente? Det bliver lidt svært at finde en papkasse til et full tower :)

Jeg kommer desværre ikke rigtig til Århus forløbigt. Så jeg vil meget gerne have det sendt.

10

tirsdag, 3. februar 2009, 22:48

@Zalam

Jeg har desværre ikke mulighed for at afsende kabinettet, da jeg ingen emballage har der passer. Det er lidt svært at finde en passende papkasse til et fulltower kabinet :)

*bump*

11

mandag, 2. marts 2009, 19:55

Bumper lige en gang.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.