Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 18. januar 2009, 19:59

Hej.

Jeg har en helt ny Lenovo T61 til salg.

Lenovo ThinkPad T61 7663 - Core 2 Duo T7700 /

- 2.4 GHz - Centrino Pro
- RAM 2 GB
- HDD 100 GB
- DVD-brænder - Quadro NVS 140M
- Gigabit Ethernet
- WLAN : Bluetooth, 802.11 a/b/g/n (draft)
- TPM
- fingeraftrykslæser
- Vista Ultimate
- 14.1" Widescreen

Værdi 21.995,-

Den er købt gennem mit arbejde, men har i mellemtiden købt en anden Lenovo maskine.

Hvis man skal ud og købe den slipper man ikke med under 20.000, men da jeg ikke selv har givet det for den (gennem mit arbejde) giver jeg her muligheden for at erhverve en af de bedste bærbare computere nogensinde - kvalitetsmæssigt.

Byd gerne. DOG seriøst.

2

søndag, 18. januar 2009, 20:41

Hvis ikke du er interesseret, bedes du ikke skrive herinde.

Og jeg kan forsikre dig om du ikke kan få denne model billigere end 20.000,-

MultimediaWorld sælger den til 23k.

Du kan evt. søge på ND115DK på edbpriser.dk. Men tak for dit indlæg.

3

søndag, 18. januar 2009, 21:21

Hvad havde du selv regnet med du skulle have for den? :)

4

søndag, 18. januar 2009, 21:24

8-9.000 synes jeg godt jeg kan være bekendt at tage for den. Der er 3 års garanti og den er sprit ny, stadig i kasse med alt tilbehør.

5

søndag, 18. januar 2009, 21:28

Citeret

Oprindeligt indlæg af NianDrengen
8-9.000 synes jeg godt jeg kan være bekendt at tage for den. Der er 3 års garanti og den er sprit ny, stadig i kasse med alt tilbehør.

det er også yderst rimlig pris for en topmodel :) ( så¨får du råd til en hvid macbook og lidt lommepenge :)

http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=1673 eneste forskel er cpuen :P

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "DmK" (18.01.2009, 21:49)

6

søndag, 18. januar 2009, 22:00

Citeret

Oprindeligt indlæg af DmK

Citeret

Oprindeligt indlæg af NianDrengen

det er også yderst rimlig pris for en topmodel :) ( så¨får du råd til en hvid macbook og lidt lommepenge :)

http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=1673 eneste forskel er cpuen :P

Er der ikk også en forskel i grafikkort?.. Vil da mene at NVS kortet kan en del mere i cad end x1300.. Eller tager jeg fejl her?

If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P

Asus Maximus III Gene
I7 - 860@4Ghz Corsair H70
Gainward GTX470
Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
Creative SB X-Fi XtremeMusic
OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

7

søndag, 18. januar 2009, 22:31

Jamen så prøv da at stille den op imod denne maskine

http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=1927

Eneste forskel er harddisk, hvilket vil koste 400 skriver de

8

søndag, 18. januar 2009, 22:55

Prøv nu at hør. Der er mange T61 som har næsten de samme specs, men som er bygget på hvidt forskellige måder. Jeg har levet af at sælge netop IBM og Lenovo laptops de sidste år til virksomheder rundt om i europa.

Der er f.eks. skærmen på denne. 14" skærmen fra IBM/Lenovo er en del bedre end 15" og en del mere handy når man tænker thinkpad. Også derfor de fleste thinkpads netop er i 14".

Så er processoren også forskellig, hvilket er rimelig vigtigt. Plus dette er en 7663'er og ikke en 6460 som den du kommer op med. Der er mange "små ting" som gør at der er forskel på maskinerne.

Du kan f.eks. også ligge denne maskine, som også kan fås på laptop.dk/laptop4u.dk op imod din maskine og se at der er en stor prisforskel og endda, ved første øjekast "dårligere" specs. Men der kæmpe forskel hvordan de er bygget.

http://www.laptop4u.dk/varer.php?vare=49548&vis=varianter

Dette indlæg er blevet redigeret 4 gange, senest redigeret af "NianDrengen" (18.01.2009, 23:20)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.