Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 20. september 2008, 16:26

Kvit 21.06.2004
Ny pris 855
Har kvito
HBO 400 pp

Befinde sig i Slagelse

http://www.logitech.com/index.cfm/gaming…es/320&cl=us,en

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "poul_madsen" (17.11.2008, 10:26)

2

søndag, 21. september 2008, 12:37

hej et lækkert rat du har der.

kan det kun bruges til pc eller virker det til Ps2 også? hbo er også lidt høj når man tænker på alder + det koster 100$ ~500 kr på den side du linker til, men anyway vil gerne lige høre om den kan bruges til ps2..

Waiting for: H2-Ep3

3

søndag, 21. september 2008, 12:48

Du skal huske at ligge told og moms og porto til hvis du skal hive det hjem fra US?
Bedste pris i Dk er 649 er jeg blevet oplyst.. Du er velkommen til at smide dit bud, bare du lige holder prisen i US er plus en masse ting..

Jeg har ikke afprøvet det til PS2 , men kan i følge dette link se at nogle spil virker

http://www.wingmanteam.com/files/documen…_MOMO_Force.htm

hilsen Poul

Citeret

Oprindeligt indlæg af hfriis
hej et lækkert rat du har der.

kan det kun bruges til pc eller virker det til Ps2 også? hbo er også lidt høj når man tænker på alder + det koster 100$ ~500 kr på den side du linker til, men anyway vil gerne lige høre om den kan bruges til ps2..

4

mandag, 17. november 2008, 08:44

Jeg vil godt give de 400 kr.

Men slagelse er godt nok ikke lige i nærheden af hvor jeg bor. Du skal ikke tilfældigvis til Aalborg i den nærmeste fremtid? Eller har du en kasse?

Vh Anders.

Lenovo W510

5

mandag, 17. november 2008, 10:27

Hej Anders

Du har fået en PM

hilsen Poul

Citeret

Oprindeligt indlæg af mazdaz
Jeg vil godt give de 400 kr.

Men slagelse er godt nok ikke lige i nærheden af hvor jeg bor. Du skal ikke tilfældigvis til Aalborg i den nærmeste fremtid? Eller har du en kasse?

Vh Anders.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.