1

torsdag, 21. august 2008, 06:38

Ja så har man jo bestilt ny skærm så jeg har denne her tilbage som jeg ik rigtig har det store brug for. Detaljerne kommer her

Købspris 3400kr
Nypris: 1900kr
Sælger den for 1200kr
Befinder sig i fredericia.

Model: Samsung 226bw Sort piano lack.
Rigtig flot og stilfuld serie fra samsung som jo også efterhånden står i mange hjem. Skærmen står flot og helt uden fejl. Ingen pixelfejl eller ghosting. Skærmen er købt til overpris(:P) i fona for ca 1 årstid siden. Har ikke kvittering. Der medfølger self DVI kabel og strømkabel. Der er snakke om ren afhentning hvor man selvfølgelig også for en demo af skærmen så man kan se jeg ikke har sagt en masse løgn. Det er ik muligt at byde mere eller over andre og salget går til den som kan være hos mig hurtigst.

Yderligere info om skærmen kan findes her:
http://www.edbpriser.dk/Products/Listpri…7883&Specs=true

XXXX | XXXXXX | XXXXXX | Club 3D HD 4870x2 | CoolerMaster PSU 1000W | Hanns G HG281D 28" | Sound Blaster X-FI Titanium FATAL1TY | 3dmark06: xxxxx

Hej, det her forum har en søge funktion. Prøv den og spar dig selv og andre for en masse gentalelser!!

2

torsdag, 21. august 2008, 13:50

Hej Hjemad, det er uden tvivl en god skærm og det er svært at finde noget, som er bedre på markedet. Jeg overvejer selv at købe en tilsvarende og undrer mig derfor over, hvorfor du ønsker at sælge den?

3

torsdag, 21. august 2008, 14:37

Citeret

Oprindeligt indlæg af Dehdar
Hej Hjemad, det er uden tvivl en god skærm og det er svært at finde noget, som er bedre på markedet. Jeg overvejer selv at købe en tilsvarende og undrer mig derfor over, hvorfor du ønsker at sælge den?

måske fordi han vil have noget størrere..

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

4

torsdag, 21. august 2008, 15:05

Citeret

Oprindeligt indlæg af gaming-king

Citeret

Oprindeligt indlæg af Dehdar

måske fordi han vil have noget størrere..

Det er nemlig helt rigtig jeg vil op i en 28 tommer hanns G eller Hannstar. Det er den eneste grund jeg har. hvis jeg ikke havde mit Crossfire i min pc havde jeg bare beholdt min nuværende samsung men det sq tid til en opgradering

XXXX | XXXXXX | XXXXXX | Club 3D HD 4870x2 | CoolerMaster PSU 1000W | Hanns G HG281D 28" | Sound Blaster X-FI Titanium FATAL1TY | 3dmark06: xxxxx

Hej, det her forum har en søge funktion. Prøv den og spar dig selv og andre for en masse gentalelser!!

5

torsdag, 28. august 2008, 03:30

Er den solgt ?

Tak til mine 14 fans !

6

søndag, 31. august 2008, 12:46

Hej var den solgt kan du sende den?

7

søndag, 31. august 2008, 14:46

Citeret

Oprindeligt indlæg af hjemad
Der er tale om ren afhentning.

Hvor....?

8

mandag, 1. september 2008, 16:43

Som jeg allerede har nævnt til dem som har smidt en PM så er det en ren afhentning og ingen forsendelse beklager. Og som jeg også skrev i min første tråd så er skærmen i fredericia jylland(skulle man ikke vide hvor frede ligger :) )

Og jeg gentager jeg lige så der ikke er nogen tvivl.. Jeg ikke kvittering hvilket er en af grundene til at jeg ikke sender da jeg vil være 100 på at eventuelle købere kan se at skærmen virker som lovet inden de tager den med sig hjem. Er ikke interesseret i misforståelser men en positiv oplevelse for både køber og selvfølgelig mig selv.

Og nej skærmen er ikke solgt

9

mandag, 1. september 2008, 21:36

1000 afhentet :) imorgen (skal nemlig den vej over imorgen :crazyeyes:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "chicco07" (01.09.2008, 21:36)

10

tirsdag, 2. september 2008, 20:27

Tråden lukkes da skærmen er solgt til chicco07 .

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.