Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 19. juni 2008, 18:43

Hey..

Jeg står og overvejer om jeg ikke skal ha noget nyt hardware..

Jeg har det som kan ses i mine spec.. som jeg gerne vil sælge eller Bytte mig til noget der er nyre og beder...

Eller har jeg også det her til at bytte med:

Nokia 8800 Sirocco BLack, ALLE cover er udskiftet ved nokia, samt noget af indmaden, og ellers er alt til den
Sony DSC-T20 Kamera, HELT NYT! alt er til den. også 1 gb kort

Det jeg søger er noget af de nye MB (gerne med den nye Chip, med DDR2 ram, da jeg har 4gb der) samt en beder CPU Q9xxx og gerne et 8800 GT eller GTS (med G92 Kernen) eller noget 9xxx gfx kort

:thumbsup:

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Toby" (24.06.2008, 14:51)

2

lørdag, 21. juni 2008, 14:20

opper lige en gang :)

3

lørdag, 21. juni 2008, 23:07

Hvornår skal du have det ? :) har et 8800gt til en okay penge om en lille måned, venter bare på et 4870 kommer ind af døren :(

Hvad vil du give ?

4

tirsdag, 24. juni 2008, 14:52

Ingen der har noget at bytte med? :)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.