Såh, jeg købte jo selvfølgelig black ops så hurtigt som jeg kunne, fik det installeret og var all set to game.
Bare et problem: så snart man joiner en server (hvilken som helst server) så lagger det SINDSYGT meget. Ved at folk med virkelig gode computere ikke rigtigt mærker det.
Jeg kunne køre mw2 med high settings 1680x1050 osv uden nogen form for problemer - men i black ops lagger jeg så meget at man skal tro det løgn. Det er sådan nogen lags spikes der konstant kommer. Når de ikke er der har jeg 70 fps..
Såh, jeg købte jo selvfølgelig black ops så hurtigt som jeg kunne, fik det installeret og var all set to game.
Bare et problem: så snart man joiner en server (hvilken som helst server) så lagger det SINDSYGT meget. Ved at folk med virkelig gode computere ikke rigtigt mærker det.
Jeg kunne køre mw2 med high settings 1680x1050 osv uden nogen form for problemer - men i black ops lagger jeg så meget at man skal tro det løgn. Det er sådan nogen lags spikes der konstant kommer. Når de ikke er der har jeg 70 fps..
Skal da også lige siges at MW2 ikke just trækker tænder ud. Min studiebærbare kan spille spillet med udmærket FPS på lowest - og det er ikke en stærk maskine.
Jeg syntes det er sådan hver gang der udkommer et hypet spil.
Selv samme situation var der jo med MOH, godt nok slet ikke på niveau med Cod.
For mig, tog det nærmest 3 timer at installere. Fordi den åbengbart skulle hente hele spillet igennem steam serverne.
Nu blev den heldigvis færdig inden jeg hoppede i seng.
Så må se om det virker når jeg kommer hjem.
Hvordan syntes i ellers spillet er? For den ene kammi der sad og spillede igår, han klagede over grafiken så ringe ud, og lyden på våbne lyder mærkeligt
Jeg synes at spillet ser ganske okay ud det er ikke en WOOOOOOW!!!! oplevelse med grafikken, men heller ikke en øøøøøøv! oplevelse
Grafikken er lidt pænere end i MW2
Men de skal VIRKELIG havde løst det lag problem! For spillet er ubrugeligt når det lagger sådan
Oprindeligt indlæg af Inderhaten
For mig, tog det nærmest 3 timer at installere. Fordi den åbengbart skulle hente hele spillet igennem steam serverne.
Hvordan syntes i ellers spillet er? For den ene kammi der sad og spillede igår, han klagede over grafiken så ringe ud, og lyden på våbne lyder mærkeligt
Hvad siger i?
Hvad vil du blive mest sur over, at de udsatte release datoen i sidste sekund med 1 måned, eller der er lidt lag?
Min ven havde også samme problem med at installere, han kunne ikke bruge CDen og blev nødt til at downloade over Steam..
Til det med spillet, så synes jeg sq det er okay, grafikken ligner i starten lidt en blanding af Fallout/Team Fortress.
Synes også at man får aaaalt for mange af de COD points til at købe våben, sad i går aftes med over 30.000 og hvert våben koster 2k.
AMD 965BE & Corsair H50 - 2x HD 5870 - ASUS Crosshair IV Formula
G.Skill Ripjaws 4x4GB - Fractal Design Arc Midi - Corsair HX750W
Kingston SSDNow 64GB - Samsung SpinPoint 500GB
2x BenQ 24" - Das Keyboard Model S Ultimate
“Not only do we live among the stars, the stars live within us.”
Oprindeligt indlæg af Inderhaten
Hvad siger i?
Hvad vil du blive mest sur over, at de udsatte release datoen i sidste sekund med 1 måned, eller der er lidt lag?
Min ven havde også samme problem med at installere, han kunne ikke bruge CDen og blev nødt til at downloade over Steam..
Til det med spillet, så synes jeg sq det er okay, grafikken ligner i starten lidt en blanding af Fallout/Team Fortress.
Synes også at man får aaaalt for mange af de COD points til at købe våben, sad i går aftes med over 30.000 og hvert våben koster 2k.
Jeg ville klart have at de udskød release med 1 måned og så udgav noget der faktisk virkede. Som det er lige pt er spillet ubrugeligt..
Hele problemmet ligger i cpu use - black ops river virkelig meget på cpu'en af en eller anden årsag.. Det kan ikke være rigtigt at jeg kan køre alt fra mw2 til new vegas uden nogen særlige problemer, og stadig have settings på high med en 1680x1050 reso - og så kommer black ops og griner af min computer? No way..
Yes way. Hvis andre spil kører fint, så er det jo lige præcis et problem med optimeringen af Black Ops. New Vegas kører f.eks. af helvede til da Obsidian/Bethesda ikke har fået optimeret enginen ordentligt i 3'eren og mange af de ting spøger stadigvæk i New Vegas. Folk der skifter Direct3D filen ud i Vegas mappen med en ældre får faktisk op til 40fps mere i spillet.
TLDR: Lad dem nu liiiige få bugreports ind så de kan få fundet årsagen til lag og fikse den.
Har også samme problem med lag og det er bestemt ikke mit system der er noget galt med, hvis man googler lidt rundt er der rigtig mange der har problemer med det, spillet springer for mig fra 90-100 fps til 10 fps og det er ligemeget med opløsningen og om jeg er i nærheden af en stor kamp eller mange folk...
Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
Asus P7P55E-LX
8GB Kingston DDR3
Asus HD 5850 1GB GDDR5
Intel X25-V 40 SSD OS system
4xWD 120GB Sata in Raid 0
All powered by Corsair 600W
Samsung SyncMaster 2493HM
Oprindeligt indlæg af X3N4T3
Havde nogle freezes i dag, alle i de 3 servere jeg spillede på fik det også, det hele frøs bare i et par sekunder..
Jeg freezer bare sådan generelt; uanset server osv. Jeg er 100 på at problemet ligger i CPU usage, da min ofte ryger helt op og rammer 100% under spil hvorefter cpu'en falder lidt og freezen stopper...
Hvis man læser lidt så menes det at have noget med steam at gøre?
Jeg har ikke desiderede freezes, men min fps hopper mellem 50 og 90 uanset hvordan jeg indstiller grafikken. I starten var det til at leve med, men nu falder det i øjnene
Men når jeg smider cfg filen ind i notes blokken er der overvældende mange ting man kan stille på, og det tager en hulens tid at finde dem man skal bruge, syntes ellers det plejer at være mere overskueligt?