Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Vil siger jeg spiller næsten ikke mere, men har haft clan og det hele engang og desuden har jeg lavet alt sådan noget med servere så jeg kender metamod og AMXXmod osv..
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "PaW^" (05.06.2007, 11:42)
Hejsa.. jeg har spillet cs lige siden det kom ud... der hed det cs 1.5 også idag sidder jeg med cs condition zero og spiller med en score som hopper fra 10:2 til 0:20... rimelig nedern
CM HAF X 3 x 200mm + 3 x 120mm fans - Intel 2600k@4.4 1,25 vcore watercooled - 16GB Crucial ELITE ram - 430W Thermaltake SMART PSU - 2 x SSD disk - Gigabyte HD7870 OC Edition. System bruger 70W idle i windows. 200w i load i spil.
Spiller CS på højt niveau. Eller, det gjorde jeg, fordi nu har jeg travlt med andre ting, her på det sidste er jeg dog kommet lidt tilbage igen. Spiller nok 1-2 timer om dagen nu.
ASUS Maximus Formula SF X38
Core 2 Duo E6850 3 GHz
WD Raptor WD1500ADFD 150 GB
2x Asus 5830 i Crossfire
Thermaltake Toughpower 750W
Kingston DDR2 PC6400 4x2GB
Antec P182 Kabinet
Mit CPU-Z er ikke opdateret
Originally posted by Howa
Hejsa.. jeg har spillet cs lige siden det kom ud... der hed det cs 1.5 også idag sidder jeg med cs condition zero..
Tilslutter mig Svan. Da det kom ud hed det da vist 1.0 eller 1.1?
CS 1.5 var den første version, der blev "super" populær. Der var en del bugs osv. der var blevet rettet fra tidligere versioner.
Personligt har jeg ikke regelmæssigt hver dag/uge spillet CS siden at 1.5 blev erstattet med 1.6 de fleste steder. Jeg hader 1.6! De har lavet noget om fra 1.5, så det er meget sværere at være AWP-luder Heh.
Nogle spiser for at leve - jeg lever for at spise!
Originally posted by |KTS|
Spiller gerne et par timer om dagen. Er at finde på [DV]DK serveren under navnet snigerdis. Kom og prygl mig
Uhh send lige ipen
synes ikke jeg kan finde den server mere..
ASUS Maximus Formula SF X38
Core 2 Duo E6850 3 GHz
WD Raptor WD1500ADFD 150 GB
2x Asus 5830 i Crossfire
Thermaltake Toughpower 750W
Kingston DDR2 PC6400 4x2GB
Antec P182 Kabinet
Mit CPU-Z er ikke opdateret