Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Jeg synes Troll Hunter virker spændende. Jeg har en level 13.
Jeg vil satse 100% på at nakke alle mobs med min bue (En der kan lave et godt talent build?). Jeg vil gerne vide hvilken angreb der er IMBA og hvilke der ikke er. Jeg kan selvfølgelig prøve, men første indskydelse er ikke altid det rigtige.
Hvad med pets? - Fanger i hele tiden et bedre, og hvad er evt. det bedste til de forskellige levels?
Sats på Beast build i low lvls. der bruger du dit pet til at få aggro så du ikke selv caller så nemt.. Når du hitter lvl 60 bruger de fleste markmanship da det er bedst for raids og mere damage..
Pets er jeg ikke så meget inde i da det er min søsters hunter jeg gamer på
angående pets er det stortset ligemeget hvilket pet du bruger til at levvele med. men få et nyt pet hvert 10 level og prøv andre pets osv. får har du fanget et lvl 10 pet har den kun low ranks af spells, som fx "bite" fanger du en ny lvl 20 har den bedre ranks, mer damage osv.
Originally posted by Kimiox
Sats på Beast build i low lvls. der bruger du dit pet til at få aggro så du ikke selv caller så nemt.. Når du hitter lvl 60 bruger de fleste markmanship da det er bedst for raids og mere damage..
Pets er jeg ikke så meget inde i da det er min søsters hunter jeg gamer på
Beastmaster giver sindsyg meget dmg efter den sidste patch, de fleste i min guild er beastmaster og de ligger på toppen af dmg listen.
Som CarStone siger skal du skifte pet efter nogle lvls, da low lvl pets ikke har alle spells, dog kan de lærer dem, ved at du tamer et pet slår med den så du får den i din pets spell bog ting
Originally posted by CarStone du lærer dine pets nye tricks ved at fange nye pets som kender dem.
men din pet trainer kan lærer dine pets ting som mer armor, resistances osv.
Originally posted by CarStone du lærer dine pets nye tricks ved at fange nye pets som kender dem.
men din pet trainer kan lærer dine pets ting som mer armor, resistances osv.
Hvad mener du.
Hvis et pet kender den spell, skal du tame den og slå et mob med det pet, så kommer det spell ind i Beast training, og med den kan du lærer dine pets spells som er i den.
hvis en gris har fx en spell der hedder Charge (rank 2 måske) så når du tamer den går der en 10min og der vil så komme en besked, "you have learned the spell Charge rank 2" noget i den retning.
så kan du fange et andet pet og lærer den Charge rank 2.
Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3 Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W
Ellers tag en tiger fra STV eller fra de der øer i den østlige del af durotar hvor man b.la. skal have Minshanas skull. De lærer stealth og er meget ligesom rogues. De kan sagtens tanke og også gøre en hel del skade