Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Men findes der nogle nye servere som er værd at starte på?
Ville gerne kunne groupe up, så derfor gider jeg ikke starte på en overpopulated lvl 60 server. Og det skal forresten være PvP. Den nyeste jeg kan komme i tanke om, er Boulderfist. Men er den noget værd?
Kan ikke rigtig checke in-game da jeg ikke pt. har nogen pc.
Nogle servere er indvaderet af f.eks. Italianere, Russere osv osv.
Jeg har hørt at der skulle være mange englændere og folk fra skandinavien på Boulderfist, så det bliver nok dér, jeg smutter hen.
Jeg gider ikke høre på General Chat's der bliver spammet med mærkelige sprog og folk der ikke fatter at snakke engelsk (eller for den sags skyld folk der ikke forstår engelsk, og kun deres eget sprog)
Originally posted by Problack Dragon
Nogle servere er indvaderet af f.eks. Italianere, Russere osv osv.
Jeg har hørt at der skulle være mange englændere og folk fra skandinavien på Boulderfist, så det bliver nok dér, jeg smutter hen.
Jeg gider ikke høre på General Chat's der bliver spammet med mærkelige sprog og folk der ikke fatter at snakke engelsk (eller for den sags skyld folk der ikke forstår engelsk, og kun deres eget sprog)
Talnivarr er meget god og det er til at få solgt sine ting der
Problack, du skal nok lige tænke dig om. Hvis det er en transfer realm for alle de store realms på Stormscale og Deathwing render 95% af spillerne nok rundt som lvl 60'ere (højst sandsynligt med epic).
Tror ikke det bliver nemt af finde low lvl groups... (:
Well, jeg har 2 lvl 60'ere. Og 1 af dem er på et gamelt transfer realm, så jeg ved at der også starter mange nye på sådan et realm. Er selv transfered fra Stormscale i sin tid.
Originally posted by Problack Dragon
Well, jeg har 2 lvl 60'ere. Og 1 af dem er på et gamelt transfer realm, så jeg ved at der også starter mange nye på sådan et realm. Er selv transfered fra Stormscale i sin tid.
Du lader til at vide meget om WoW ? ;P
Den erfaring jeg har haft af at starte ny mand på Neptulon, som er et transferred realm er at størstedelen af alle spillere render rundt som lvl 60 med fuld epics i de lede guilds - NO MUCH FUN!