Man bliver Pænt hurtig Træt af den her lorte besked som man skal godkender for at den downloader videre når den kommer vert 5 minut! det her må blive mine længste 32mb jeg nogensinde har hentet :]
hm.. for mig tog det 10 minutter at downloade :] men nu er jeg hos min far så kan ikke spille JEG VIL PRØVE HONOR SYSTEM! så pas på små alliance svin på dragonmaw!
Oprindeligt indlæg af dkwolf
hehe stenede ting de har lavet om - men damn det kørte af gnu her til aften. Tror ikke jeg kom under 400ms i ping og ligger normalt på 40-100
Jep, de raids jeg var med i var alle på 40+ mennesker, og så var der jo også fjendens raid.. Og spiller jeg på Warsong, den sløveste server af dem alle!
Rig:
CPU: Intel E8500 @ 3.50
RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
MOBO: Maximus Formula II
GFX: ATI Radeon HD 4870 X2
hehe yeah, efter et par timers spil opgav jeg det.... laggede alt for meget...
btw, var det ikke første gang vi 2 så hinanden ?
efter vi mødtes løb vi til stv for at få fat i kisen, allience fik den første gang, men anden gang var det en rog fra guilden der fik den.... skod loots tho
Oprindeligt indlæg af Evilbone
hehe yeah, efter et par timers spil opgav jeg det.... laggede alt for meget...
btw, var det ikke første gang vi 2 så hinanden ?
efter vi mødtes løb vi til stv for at få fat i kisen, allience fik den første gang, men anden gang var det en rog fra guilden der fik den.... skod loots tho
Yeah, det første raid jeg var i sagde hele tiden "THE CHEST HAS SPAWNED!", og nogle af os ville raide Duskwood, mens en 3 del ville forsvare BB og den lille orkcamp.. Vi raidede Duskwood, men fik ikke mere end en 3-4 HKs for det, da man jo ikke får fra NPCer. Men en glad dag på stranden blev det nu og dog engang
Nu er worldserver så bare nede..
Rig:
CPU: Intel E8500 @ 3.50
RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
MOBO: Maximus Formula II
GFX: ATI Radeon HD 4870 X2