1

fredag, 29. februar 2008, 20:56

Som i måske har lagt mærke til, har jeg oprettet en tråd i Hardware & Tilbehør sektionen.
http://tweak.dk/forum/thread.php?sid=&po…579#post1044579

Og på den computer skal der vand på!

Max budget er 5000kr. Og til at starte med er det kun CPU'en som skal have vand, senere smider jeg SB, NB og GFX ind også.

Indtil videre har jeg fundet frem til dette:

Resevoir: XSPC - 5.25” bay Reservoir - Black

CPU block: EK Supreme - Plexi

Pumpe: Swiftech MCP655

Radiator: HW-Labs - GTX - 480

Blæsere: 6 Stk. Sanyo Denki San Ace 1011.

Fittings: 8stk EK - ¼" BSPP (G1/4) - ½" (12mm) - High Flow

Slange: 3 Meter ClearFlex60 - 19/12,7mm - ½" (12mm)

Slangeclips: 8stk Slangeclips Ø 16,9 - 19,9 mm

Væske: Feser One Cooling Fluid

Mine spørgsmål går så på om det er overkill med en quad radiator?
Kan det bedre betale sig at købe en D-tek Fuzion med nozzle kit?
Ville en Laing DDC 18 watt med petratech top være en bedre pumpe?

Håber at i kan komme med bud på til om der evt. er noget som kan gøres anderledes, og om det hele passer sammen!

/Kristian

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Phoque" (20.03.2008, 21:29)

2

fredag, 29. februar 2008, 21:27

Åbner igen senere!

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

3

torsdag, 20. marts 2008, 21:37

Åben igen. Håber i vil komme med nogle forslag :)

4

torsdag, 20. marts 2008, 23:24

Sry for OT, men det jeg har (se sig) er ikke noget du kan bruge? Evt skrive en PM hvis det er noget..

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
|8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
|120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
|FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

5

fredag, 21. marts 2008, 11:18

Citeret

Oprindeligt indlæg af Søndergård
Sry for OT, men det jeg har (se sig) er ikke noget du kan bruge? Evt skrive en PM hvis det er noget..

Det skal du skam ikke undskylde!!! :)

Hvis du kan vente med at sælge det til omkring den 4. Maj, så tror jeg du har en handel på plads :P

6

fredag, 21. marts 2008, 11:22

Det var godt nok lang tid :) Men tjo det skulle der vel ikke være noget i vejen for.. Men er der ikke ret stor risiko for at du springer fra inden den tid? Altså hvis jeg nu får andre bud.

Mon vi kunne få en snak over msn og måske finde ud af en løsning?

Der følger bla. også over 2m ubrugt clearflex (genial slange) + ekstra resoiour (bøf) og en del andet tilbehør.. Skriver lige en PM

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
|8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
|120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
|FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.