Nu skete der noget meget mærkeligt...
Jeg havde tænkt mig at OC min cpu lidt længere op.... så jeg går in i bios, sætter kernehastigheden op fra 1775 til 1825... saver mine settings, den genstarter, går forbi der hvor man går ind i bios, og så bliver de 7 første linje på skærmen fyldt med sådan nogle 8bit smilyes.... kunne ikke rigtigt komme længere så genstartede og satte kernehastigheden ned på 1775 igen... og så var den normal igen... hvad sker der der?
Oprindeligt indlæg af Nuller-Joe
Kan ikke... er ikke nogen der hedder det...
Mystisk i manualen for Asus P5N-E SLI står der at man kan indstille NB (Northbridge) Volt, til AUTO, 1.208v, 1.393v, 1.56v3 og 1.748v den skulle være lige under Memory Voltage og VCore Voltage.
Nu skete der noget meget mærkeligt...
Jeg havde tænkt mig at OC min cpu lidt længere op.... så jeg går in i bios, sætter kernehastigheden op fra 1775 til 1825... saver mine settings, den genstarter, går forbi der hvor man går ind i bios, og så bliver de 7 første linje på skærmen fyldt med sådan nogle 8bit smilyes.... kunne ikke rigtigt komme længere så genstartede og satte kernehastigheden ned på 1775 igen... og så var den normal igen... hvad sker der der?
Jeg synes det er utrolig sjovt. Din computer er bare kommet i teenage perioden, og det er dens måde at sige FUCK DIG på..
MoBo: Asus P5N32-E SLI nForce 680i CPU: Intel C2Q Q6600 2,4 GHz RAM: Crucial Ballistix DDR2 PC-8500 2x1GB GFX: Asus nVidia Geforce 8800GTS 512mb (G92 chip) HDD: Samsung Spinpoint 7200rpm 320GB DVD Burner: Lite-On CD Burner: Plexwriter Premium PSU: Hiper HPU-4K-580 Cooling: 4x80mm Sunbeam Green LED Fans / 1x120mm Sunbeam Green LED Fan Mouse: Razer Copperhead Chaos Green 2000 DPI Sound: Sennheiser HD570