Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 23. november 2007, 19:24

Hey Tweak !

Nu har jeg fået anskaffet mig en nyt system og kørt fint med det i et par uger, og vil nu igang med at clocke det lidt.
Men da jeg undersøger bios for at låse PCIe og PCI frekvensen så de ikke stiger sammen med FSB, kan jeg kun finde PCIe ?... der er ingen steder der står noget om PCI frekvensen som jo skal låses på de 33mhz hvis jeg ikke tager fejl?

Er det bare mig der er en skovl til at lede eller skal man ikke bekymre sig om PCI delen på de nye X38 bundbræt ?... er et Asus P5E btw

Med venlig hilsen TheiZ

2

fredag, 23. november 2007, 19:36

Tror den option er væk idag, og bare låst fra std.

Så skulle den da følge pci-e hvis det var, men de sidder ikke på samme chip.

Så oc du bare ;)

3

fredag, 23. november 2007, 19:42

Hehe "tror"

Man skal ikke tro man skal vide :crazyeyes:

Ej men det lyder også som det jeg selv gættede på, kunne bare godt tænke mig og få det fastlået 100% så jeg ikke splitter mit X-fi af :P

Seneste tests og artikler

1

SMS Audio - Sync Sport Wireless By 50

Gennem 2014, har vi testet en
Læs Mere

0

Fjernstyrede gadgets - Hubsan X4 og Logicom Spy-C

Det er en lidt spændende anmel
Læs Mere

0

Synology DS215j NAS

For et stykke tid siden så vi
Læs Mere

0

Creative SoundBlaster Roar SR20

Vi har her på Tweak.dk efterhå
Læs Mere
Seneste nyheder

0

EK Water Blocks med kølehoved til ASUS GTX 980 STRIX

EK Water Blocks er kommet med
Læs Mere

0

HTC kommer med Desire 620 smartphone

HTC har haft stor succes med d
Læs Mere

0

Nyt ASUS Strix 7.1 Gaming Headset

Du kender måske allerede flere
Læs Mere

0

Mushkin med 1TB Reator SSD

Mushkin har annonceret en ny R
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.