Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 3. august 2007, 01:53

Jeg får en warrning i PC Probe at mit MB temp er 48 grader, er dette for meget ?

Hvad er Max Temp for MB ? (p5w dh deluxe)

Køre 320fsp nu og min cpu køre 2.88ghz, er det rigtig nok ?

Jeg har nemlig lige opdateret min bios, så kan ikke helt huske alle indstillningerne på det, er der noget specielt man skal disable / enable i bios for at OC ? plejer bare at ændre FSB også sætte ram til DDR800.

p5w dh deluxe
e6600 2.4ghz
ddr-800 4x1gb

Håber i kunne hjælpe mig lidt igen ;)

2

fredag, 3. august 2007, 12:27

Hej

Ja P5W DH Deluxe er kendt for den høje MB temp, men ifølge mange er det en fejl på kortet ellers mid en eller anden form for køling på hvis du er nervøs.

Mit f,eks ligger på 46, og sådan har det kørt i et år, og der her ikke været nogle problemer.

Don't take life too seriously, you'll never get out of it alive.

3

fredag, 3. august 2007, 16:31

Okay, tror jeg snupper en 120mm med hjem idag. Så må jeg finde en god måde og montere den på, kunne sikkert også hjælpe med lidt bedere flow i kabinettet.

Køre med et P182 kabinet, ekstra køler i fronten.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.