Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 26. december 2006, 13:19

Har lidt problemer med det software til oc. Da jeg prøver at finde maks på mem og core går skærmen i sort og den når nogen gang at komme sig vha. recovery funktion men ellers må jeg restarte.

Den var ikke sådan i starten men det begyndte efter den engang kom højere op i MHz end kortet åbenbart kunne klare.

Det er version 0.26 jeg bruger og der står der under "changes in this version":
Full support for all ATI and NVIDIA cards. Only X1950 Pro overclocking is not supported.

Hvis det er tilfældet, hvad delen kan man så bruge?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Pvt.P.Nutz" (26.12.2006, 13:19)

2

tirsdag, 26. december 2006, 13:31

hvad med ati tray tools

Lian Li 2 x triple rad + 1 x dual, 3 x 120mm fans + 2 x 120mm + 3 x 120mm - Intel 2600k@4.6 1,33 vcore watercooled - 8GB Crucial ELITE ram - 450W Thermaltake SMART PSU - 1 x SSD disk - Gigabyte HD7870 OC Edition.

3

tirsdag, 26. december 2006, 14:03

har præcis de samme problemer når jeg bruger det på mit x1900, men fandt udaf at man kan slå det der recovery fra i ccc.

har leget lidt med at give mere volt og forskellige ting, men lige lidt hjalp det på stabiliteten, og det er ikke temp der stopper mig..

så er gået tilbage til riva tuner, da det virker meget mere stabilt.. men ved ikke om det kan bruges på dit kort

E8500 E0
Gigabyte EP45T-UD3R
OCZ 1600 Mhz
30 GB OCZ vertex
1 TB samsung F1
Sapphire HD4850
enermax infiniti 650W

4

tirsdag, 26. december 2006, 14:12

havde samme problem.....gik over til ati-tray-tools og omegadrivers....og ja den går kold hvilket kræver en genstart, indend en finder et ordentligt max på GPUen...der er nvidia altså foran mht nemhed i oc.....men hold øje med hvor den går kold...min gjorde på 643 på coren, og så skruer man bare lidt ned...kører på 625 lige nu.

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, Sapphire R9 270X 4GB OC.

5

tirsdag, 26. december 2006, 15:31

Citeret

Originally posted by Fragman
havde samme problem.....gik over til ati-tray-tools og omegadrivers....og ja den går kold hvilket kræver en genstart, indend en finder et ordentligt max på GPUen...der er nvidia altså foran mht nemhed i oc.....men hold øje med hvor den går kold...min gjorde på 643 på coren, og så skruer man bare lidt ned...kører på 625 lige nu.

Prøvede at skifte til ati-tray-tools og det går fint med gpu core optil ca. 630, men så snart jeg går igang med ram går den kold med det samme ;(

Prøver lige med omega

6

tirsdag, 26. december 2006, 15:52

Sikke noget, nu opfører den sig som om der slet ikke er nogle drivere.
Afinstallerede catalyst og inst. omega 3.8.291 samt tray tools og multires men intet funger... :boxed:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Pvt.P.Nutz" (26.12.2006, 15:53)

Seneste tests og artikler

0

Philips Beardtrimmer 9000

Som nævnt ved G5 alarmsystem r
Læs Mere

0

Sony Xperia Z3

Her på Tweak.dk har vi testet
Læs Mere

1

Raidmax Viper GX - Miditower

I dette review skal vi tage et
Læs Mere

0

Antec GX300 - Miditower

Kabinettet, vi skal se på i de
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Sony har stadig problemer efter hacker angreb

Både Microsofts Xbox Live og S
Læs Mere

0

De 10 mest piratkopierede tv-serier i 2014

Torrentfreak har kigget på hvi
Læs Mere

0

The Interview er stort hit blandt pirater

Filmen The Interview, som for
Læs Mere

0

Sony afslører Xperia Z4 tablet

Så har Sony præsenteret os for
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.