1

mandag, 4. december 2006, 18:29

Hey, er lige flyttet så har skullet skille alt det der vandkøling fra hinanden og ville så gerne teste det efter at have sat det sammen igen... Men hvordan er det nu man tænder pumpen uden at tænde CPU?

Det er et asetek sæt, men ved ikke om i skal have at vidde specifikt hvilken pumpe det er?

Jeg gjorde det lige da jeg fik det men har ikke rigtig pillet ved det siden, så har fuldstændig glemt det :P

2

mandag, 4. december 2006, 18:44

Det er noget med at du skal "kortslutte" din psu med 20/24 pins stikket.. du skal stikke en ledning i 2 af hullerne... dog ved jeg ikke lige hvilke 2;) nok en anden der kan svare på om lidt:P

Mvh Mads :T

4

mandag, 4. december 2006, 19:01

Hvis man ikke lige kan se det på billedet, er det bare en grøn (der er vist kun en) der skal forbindes til en sort, og så er man kørende.

Mvh Stubkier

ÍBM X200
Wii
Xbox 360 Elite
2* AMD 780g

5

mandag, 4. december 2006, 19:20

:/

Det synes jeg ikke at have gjort da jeg fik det første gang...

Men er det bare den grønne til hvilken som helst sort?

6

mandag, 4. december 2006, 19:38

Citeret

Originally posted by købkøb

Er der ikke en lille jumper på den kontrolboks? Det mener jeg at kunne huske helt tilbage fra dengang det udkom..

7

mandag, 4. december 2006, 20:30

Citeret

Originally posted by Slacker

Citeret

Originally posted by købkøb

Er der ikke en lille jumper på den kontrolboks? Det mener jeg at kunne huske helt tilbage fra dengang det udkom..

Jo men den bestemmer bare om blæserne skal køre 12 eller 7 volt...

Men jeg har fået det op at køre... Havde bare taget de forkerte ledninger op af kasse så det lækkede ud over det hele :(

Men det kører nu, så venter et par timer og ser hvordan det går...

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.