1

onsdag, 29. november 2006, 18:41

Jeg vil lige høre om nogen kan fortælle mig hvordan jeg kan sparke max. liv i et GeForce 7900GTX?

Har hørt noget om at det vil give lidt, at smide en modeficeret bios fra et 7900GTO i kortet? (Nogle der kan be / eller afkræfte det?).

Vil det give noget med vmods? (Hvordan udføres de nemmest?).

Kom frisk med et par idéer ;)

BTW. Kølingen er ikke noget problem. :D

- DoMain

2

onsdag, 29. november 2006, 18:57

Det eneste RIGTIGE mod der er er HARDVOLT MOD! Hvor der blir loddet på kortet!
Du kan snakke med Noster@tu, han bor i Hillerød og gør det ved betaling.
Mit 7900GT er moddet hos ham, (har fået moddet 2stk. hos ham) Og det hjalp MEGET på OC potientalet!!

Mvh Mads :T

3

onsdag, 29. november 2006, 19:22

Citeret

Originally posted by II DoMain II
Jeg vil lige høre om nogen kan fortælle mig hvordan jeg kan sparke max. liv i et GeForce 7900GTX?

Har hørt noget om at det vil give lidt, at smide en modeficeret bios fra et 7900GTO i kortet? (Nogle der kan be / eller afkræfte det?).

Vil det give noget med vmods? (Hvordan udføres de nemmest?).

Kom frisk med et par idéer ;)

BTW. Kølingen er ikke noget problem. :D

- DoMain

har du Ln2 til det eller hvordan.. Eller vand / phase

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 2600k@4.2 1,20 vcore watercooled - 8GB Kingston HyperX - 450W Thermaltake SMART PSU - 1 x SSD disk - Gigabyte HD7870 OC Edition watercooled.

4

torsdag, 30. november 2006, 11:34

Gto har bedre ram timings end gtx og der findes forskellige vmods på xtreme et eller andet

5

torsdag, 30. november 2006, 15:16

Citeret

Originally posted by xecuter
Gto har bedre ram timings end gtx og der findes forskellige vmods på xtreme et eller andet

www.xtremesystems.org måske;)

Mvh Mads :T

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.