Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 24. november 2006, 18:44

Hvor varmt bliver et 975X chipset normalt. Mit det ligger idle på ca.43 grader og det synes jeg måske nok er lige i overkanten.
Men jeg ved jo ikke hvor varmt det normalt bliver. Maskinen er endnu ikke overclocket, da jeg lige skal finde en normalt temperatup på netop NorthBridge før jeg belaster det ekstra.....

2

fredag, 24. november 2006, 18:58

lol den sensor måler SB bridge og ikke NB.. Du skal ikke tage dig af den temp evt. smide en 40mm på SB hehe :9xo

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 2600k@4.2 1,20 vcore watercooled - 8GB Kingston HyperX - 450W Thermaltake SMART PSU - 1 x SSD disk - Gigabyte HD7870 OC Edition watercooled.

3

fredag, 24. november 2006, 22:00

Citeret

Originally posted by hot_fifty
lol den sensor måler SB bridge og ikke NB.. Du skal ikke tage dig af den temp evt. smide en 40mm på SB hehe :9xo

Skal da ikke have nogen 40 mm blæser på South bridge, når jeg kan få vand på.... :razz:
Vidste i øvrigt slet ikke det var SB. Hvordan fanden får man så temperaturen fra Northbridge...?

5

lørdag, 25. november 2006, 19:32

så skal du selv ligge en temp måler på... Ellers kan du ikke.. Men bare den er stabil er der ingen ko på isen :9xo

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 2600k@4.2 1,20 vcore watercooled - 8GB Kingston HyperX - 450W Thermaltake SMART PSU - 1 x SSD disk - Gigabyte HD7870 OC Edition watercooled.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.