Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 23. november 2006, 20:18

Jeg har ikke lige så meget forstand på vandkøling og sådan noget, men er det ikke muligt at holde en computer godt "kølig" uden at man bruger vandkøling...

jeg ved nemlig ikke om jeg har nerver nok til sådan noget...

Jeg havde nemlig tænkt mig at invistere i en E6600 og et GF 8 om lidt tid, og så havde jeg regnet med dette kabi:

Thermaltake Armor VA8003BWS

2

torsdag, 23. november 2006, 20:42

altså du kan køle meget godt med high end air.. Std. køleren på 8800 er rigtig god dog kræver det lidt airflow og gerne en 120mm omkring da de godt kan lide at blive 80 grader ellers..
Mht. til cpu køling er det længe nok med en god luftkøler til std. vil du oc fra 2,4@3,4 eller mere skal du nok have bedre køling. Men vil du bare oc lidt så er god luftkøler længe nok. Har snakker vi zalman 9500, scythe ninja / infinity, TR Si-128 (som jeg har og sælger:D) og lignende.
Smid en mail hvis du er intra i den. Min har kobberbund og virkelig god ydelse og den køler bundkort. :9xo Køleren er multisocket altså til alle nyere sockets incl. socket 775 som du skal bruge

Her er billed

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 2600k@4.2 1,20 vcore watercooled - 8GB Kingston HyperX - 450W Thermaltake SMART PSU - 1 x SSD disk - Gigabyte HD7870 OC Edition watercooled.

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "hot_fifty" (23.11.2006, 20:43)

3

fredag, 24. november 2006, 08:21

Okay... mange tak...

Jeg regner ikke med af OC, da jeg aldrig har arbejdet i det... har for det meste været glad for systemet som det køre normalt... men man skal jo aldrig sige aldrig :D

Findes der noget guide til at OC? (dumt spørgs... self gør der det :crazyeyes:)

Men har i et link

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.