Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 11. oktober 2006, 03:17

Jeg mangler et program til at bestemme min kerne-temp., men ved ikke helt hvilket jeg skal gå efter. Hvad kan i anbefale?

EDIT: Henvisninger er mere end velkomne ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "-Ramses-" (11.10.2006, 03:18)

2

onsdag, 11. oktober 2006, 04:11

Citeret

Originally posted by -Ramses-
Jeg mangler et program til at bestemme min kerne-temp., men ved ikke helt hvilket jeg skal gå efter. Hvad kan i anbefale?

EDIT: Henvisninger er mere end velkomne ;)

Imho er det ved at være lidt smag og behag, da de næsten allesammen er mere eller mindre upræcise.. :rolleyes:

Der er CoreTemp (som jeg har indtryk af de fleste af os bruger)
http://www.thecoolest.zerobrains.com/Hid…ff/CoreTemp.zip

Ellers kan f.eks. Speedfan og Everest også benyttes.

Vandkølet 4770K @ 5 GHz
16 GB DDR3, GTX 780 SLI
256 GB og 512 GB SSD
1300W PSU, 5760x1080

3

onsdag, 11. oktober 2006, 12:25

Hmm, upræcise, det lyder ikke alt for godt... Nå ja, men man må vel tage til takke med hvad der er ;)
Mange tak for det hurtige svar!

4

onsdag, 11. oktober 2006, 12:49

Citeret

Hmm, upræcise, det lyder ikke alt for godt... Nå ja, men man må vel tage til takke med hvad der er ;)

Din signatur er slettet, grundet at den indeholdt smilies, og var for bred.

Jeg kunne forestille mig at du ikke har læst reglsættet igennem, så her er lidt læsning > http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=47493&sid=

Så kender du retnings linierne til næste gang du skal lave en signatur. M.M ;)

5

onsdag, 11. oktober 2006, 17:26

Citeret

Hvad vil du med en temp? Du har jo ikke noget fornuftigt at forholde den til anyways.

6

onsdag, 11. oktober 2006, 22:28

Citeret

Originally posted by Slacker

Citeret

Hvad vil du med en temp? Du har jo ikke noget fornuftigt at forholde den til anyways.

Der findes mennesker der bare skal se Vejrudsigten på TV-2 hver aften. Andre glor bare ud af vinduet....
Syntes det er meget rart at vide hvordan det ligger med varmen på den lille satan i kabinen. Desværre findes der bare ikke noget der viser præcist.

7

onsdag, 11. oktober 2006, 22:30

Citeret

Originally posted by Maverick

Citeret

Originally posted by Slacker

Citeret

Der findes mennesker der bare skal se Vejrudsigten på TV-2 hver aften. Andre glor bare ud af vinduet....
Syntes det er meget rart at vide hvordan det ligger med varmen på den lille satan i kabinen. Desværre findes der bare ikke noget der viser præcist.

Det er jo netop DET der er så frustrerende. Mange siger at coretemp er præcist. Jeg har en ide om at det måske måler dybt inde i kernen og er ret præcist. Kan godt give mening når man ser hvor hurtigt temperaturen stiger.
Men igen, vejret er ret håndgribeligt. Så længe du ikke VED at der sker noget ved x temp er det fuldstændig ubrugeligt og ikke et bedre tal end hvis jeg bare skriver 4254873975389573498 ;)

Seneste tests og artikler

0

HIS IceQ X2 Radeon R9 285 2 GB

Vi skal i dagens review se på
Læs Mere

11

MSI Twin Frozr GTX 970 Gaming 4G

Så kom dagen altså, som jeg er
Læs Mere

0

Func HS-260 Gaming Headset

Tweak.dk tager i dag pulsen på
Læs Mere

0

Corsair Graphite 780T Full Tower

Tweak.dk tager i dag et kig på
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Scalebound kommer eksklusivt til Xbox One konsollen

Når Platinum Games lancerer sp
Læs Mere

1

Her er alt du skal vide om den nye iPhone 6 og iOS 8

Tim Cook og resten af Apple-ko
Læs Mere

0

Earth Defense Force kommer til Playstation 4

En Playstation 4 version af de
Læs Mere

0

ASUS er klar med Strix GTX 970 og Strix GTX 980 grafikkortene

ASUS har lanceret deres to Str
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.