Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 9. oktober 2006, 21:40

Jeg kunne ikke la' vær' med at dele denne med jer, jeg var ved at dø af grin!

Perverse svin, nej det er ikke det som er på kortet!! - Det er bare ganske almindelig ikke-ledende-fedt. (til ekstrem køling af grafikkort.. Hvis man ikke har varmelegemer liggende.)

The thrill of XtremeClocking (how it feels):
take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

2

mandag, 9. oktober 2006, 23:02

Det er faktisk et meget godt billede af fremtidens computere... Levende organismer i computerne. Bioteknologi ftw

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
|8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
|120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
|FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

3

mandag, 9. oktober 2006, 23:04

Hehe nice one.

Kan det ikke tænkes at man bruger fedtet så meget at selv gfxs kontakter ikke kan få kontakt med pci-e portens kontakter?

4

mandag, 9. oktober 2006, 23:31

Tvivler, men ja, kan godt følge hva' du mener :D

Har heller aldrig brugt det stads selv..

take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

5

tirsdag, 10. oktober 2006, 17:41

Citeret

Originally posted by shahid_2dk
Hehe nice one.

Kan det ikke tænkes at man bruger fedtet så meget at selv gfxs kontakter ikke kan få kontakt med pci-e portens kontakter?

Nej der er direkte kontakt, fedtet er ret tyndftlydende, som en tynd kølepasta. Det efterlader ikke hinde osv, men det kilstrer af h til til overflader, så er svært at gøre rent for.
Men fysisk kan det ikke modsta noget, og skrabes nemt af kontaktarealerne bare når man sætter kortet i.

6

tirsdag, 10. oktober 2006, 17:52

Citeret

Originally posted by Slacker

Citeret

Originally posted by shahid_2dk
Hehe nice one.

Nej der er direkte kontakt, fedtet er ret tyndftlydende, som en tynd kølepasta. Det efterlader ikke hinde osv, men det kilstrer af h til til overflader, så er svært at gøre rent for.
Men fysisk kan det ikke modsta noget, og skrabes nemt af kontaktarealerne bare når man sætter kortet i.

Ok, så er det jo ingen problem :cheers:

7

tirsdag, 10. oktober 2006, 21:18

Citeret

Originally posted by M.Beier

Hvad dælen bruger du så hvis du leger med tøris/LN2? 8o

Jeg har brugt det fedtede stads der 2 gange nu, men det er en bitch at få af igen, og det gør det sq lidt mere surt at gå igen med, at man ved at der venter et stortset umuligt rengøringsarbejde bagefter :(

Har forresten tit ledt efter noget der minder om maling, man kan smøre på bundkortet, som så stivner, ikke ledende, og vandtæt. Har set et par billeder af det på XS engang, det var pisse smart, lige til at hive af når man var færdig, DET gad jeg godt have :D

8

tirsdag, 10. oktober 2006, 21:59

Citeret

Originally posted by Try-this

Citeret

Jeg har brugt det fedtede stads der 2 gange nu, men det er en bitch at få af igen, og det gør det sq lidt mere surt at gå igen med, at man ved at der venter et stortset umuligt rengøringsarbejde bagefter :(

Har forresten tit ledt efter noget der minder om maling, man kan smøre på bundkortet, som så stivner, ikke ledende, og vandtæt. Har set et par billeder af det på XS engang, det var pisse smart, lige til at hive af når man var færdig, DET gad jeg godt have :D

Jeps, det de kaler liquid electrical tape.
Men man kan jo bare lade være med at bruge grease - hvis det er lufttæt kommer der jo ikke vand til.

9

tirsdag, 10. oktober 2006, 22:04

Citeret

Citeret

Isolere med armaflex i omkring liggende områder.. :)

Men ellers, massiv is-skorpe, det virker fint.

take your next paycheck.

10

onsdag, 11. oktober 2006, 09:00

Citeret

Citeret

hvis man er fattig (det er jeg) så kan man jo bare bruge vaseline (ikke ledende) og silikone :) ... og så bare ud over hele boarded, det virker fint :) og er lige til at få af igen :)

11

onsdag, 11. oktober 2006, 11:49

haha :D

Troede lige en eller anden havde haft sammenleje med sit bundkort....

:D

Hvordan kan det hjælpe på køllingen?
Er det fordi det bliver kølet ned af luften og holde på kulden?

Intel Core 2 Duo E6850 @ 3.5 @ Cooler Master Hyper TX3
Gigabyte P35-DS3
Inno3D 8800GTS 320MB @ stock cooler
2x 1GB Corsair TwinX PC6400 4-4-4-12
OCZ PowerStream SLI-Ready 600W
WD 250GB 7200rpm 16mb
Antec P182

Seneste tests og artikler

0

ASUS ROG Maximus VII Impact

Det er ved at være noget tid s
Læs Mere

0

Logitech x300 Bluetooth højttaler

Musik på farten kender vi alle
Læs Mere

1

Seasonic Platinum 1050W

Seasonic er en stor spiller på
Læs Mere

0

Gamdias Nyx Gaming Mat

Når man gamer, er det vigtigt
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Nexus 6 bliver forsinket i Europa

Forudbestillingerne til Nexus
Læs Mere

0

En pille der kan opdage kræft – Google´s nye projekt

Google X et science fiction-la
Læs Mere

0

Artikel: Sådan sikrer du dig mod MobilePay svindel

Hvis du har fulgt med i nyhede
Læs Mere

0

MSI brygger på en bærbar med mekanisk tastatur

MSI GT80 Titan, er i følge man
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.