Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
ja præcis.. vi kommer bare aldrig videre til sidst... den box hvor den tester går ikke væk og det skal den vel
CM HAF X 3 x 200mm + 3 x 120mm fans - Intel 2600k@4.4 1,25 vcore watercooled - 16GB Crucial ELITE ram - 430W Thermaltake SMART PSU - 2 x SSD disk - Gigabyte HD7870 OC Edition. System bruger 70W idle i windows. 200w i load i spil.
CM HAF X 3 x 200mm + 3 x 120mm fans - Intel 2600k@4.4 1,25 vcore watercooled - 16GB Crucial ELITE ram - 430W Thermaltake SMART PSU - 2 x SSD disk - Gigabyte HD7870 OC Edition. System bruger 70W idle i windows. 200w i load i spil.
så virkede det sq.. fra 575/600 til 628/720, 720er max for ram har god køling på dem
Jov tak hehe
Og tillykke til dig også
Så skal du bare huske at sætte et hak der hvor der står
"Preserve ATI Overdrive settings at logon"
Hvis du vil gemme dine nye clock permanent
Mit autoclock virker også fint, det tager bare 5 minutter for den at config det... Men den kommer op på 89 grader når den gør det, så er ikke helt tryg ved det!!
Originally posted by archon-
Mit autoclock virker også fint, det tager bare 5 minutter for den at config det... Men den kommer op på 89 grader når den gør det, så er ikke helt tryg ved det!!
Haha det sker der ikke noget ved, men det er simpelthen fordi at blæseren ikke er sat til 100% speed det burde den enlig gøre men det gør den ikke med CCC, så du kunne eventuelt installere Rivatuner og så styre fan'en der fra
Det kunne være jeg skulle prøve det.. Men den er også så dejlig lydløs..
Når jeg starter computeren op starten den altid på maks blæsning, og tro mig, den kan virkelig lægge fra land! Menee det lyder også som kastrup lufthavn
Originally posted by archon-
Det kunne være jeg skulle prøve det.. Men den er også så dejlig lydløs..
Når jeg starter computeren op starten den altid på maks blæsning, og tro mig, den kan virkelig lægge fra land! Menee det lyder også som kastrup lufthavn
Så har jeg OC'et den lidt.. Har ikke prøvet højere, så ved ikke om det er den optimale clock.. Men sys det er ok.. Ingen fejl i 3Dmark 2006.. Se signatur for oplysninger.
Tjek mine http://www.alcoholic.dk/view.php?id=279&thumb=false/ syntes stadigvæk det er rimeligt vildt at jeg kun er 92 point fra dit system, og du har enda en conroe på 2.7Ghz og et X1900XTX der er oc'et til 662/774.
tro bare det....er der rigeligt cpu power til at gfx kortet bare yder det som ddet kan, så hjælper det meget lidt....at det hjalp for dig skyldes at en 165 er temmelig bovlam i singlethreaded ting når den er standard....og gfx kortet kan så slet ikke udfolde ret meget af dens kraft hvis man har valgt et stort et..
snup en gang 01 derimod den viser temmelig meget bedre systemydelsen...dog stadig singlethreaded og uden sli support såvidt jeg husker.
Originally posted by Fragman
tro bare det....er der rigeligt cpu power til at gfx kortet bare yder det som ddet kan, så hjælper det meget lidt....at det hjalp for dig skyldes at en 165 er temmelig bovlam i singlethreaded ting når den er standard....og gfx kortet kan så slet ikke udfolde ret meget af dens kraft hvis man har valgt et stort et..
snup en gang 01 derimod den viser temmelig meget bedre systemydelsen...dog stadig singlethreaded og uden sli support såvidt jeg husker.