Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
CM HAF X 3 x 200mm + 3 x 120mm fans - Intel 2600k@4.4 1,25 vcore watercooled - 16GB Crucial ELITE ram - 430W Thermaltake SMART PSU - 2 x SSD disk - Gigabyte HD7870 OC Edition. System bruger 70W idle i windows. 200w i load i spil.
Originally posted by SIOUX
Lars# ja, men der jo desværre ingen garanti for hvor højt mit CF kort kommer til at clocke. og clcoker det dårligt, kan det jo være ligegyldigt om mit XTX clocker godt...men lad os nu se.)
Marc# Jeg kommer på msn en af dagene!
Jeg har nu haft min retail E6600 B2 i maskinen, og det ser ikke godt ud. Ikke at den er dårlig, men helt klart ikke så god som min ES. Den når knap 3800mhz på vand ved 1.6v , hvor min ES når 4ghz 1.5v....så den ryger til salg med det samme lol. Det eneste gode ved den var at den er meget køligere en min ES. vi snakker 17 grader load.næste gang tester jeg en E6700
Ok det kigger jeg lidt med på så få så mange info med som muligt og hvordan man gør.. vilde være lækkert..
Asus rampage II extreme x58
Intel I7 965 Bloomfield 3.2 @ 4.0 ghz socket 1366 H2o
Asus GeForce 2 x 280 i SLI
c: OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
Crousial dominator 6 x 1 gb 1866 Mhz m blæser
ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 7, 64 bit
Lån FTPRegler hvis du er oprettet, PM navn/kode. Så opretter jeg dig. Blog
Originally posted by Fragman
jae et dfi lanparty med ati chipsettet er hvad vi venter på...allerede i testfasen med 4 layer pcb nåede referencekortet jo 440 fsb...hvad kan dfi mon tune det til med 6 layer...475-550 uden mods?
Det mobo kommer det med socket 775 ??
jae et dfi lanparty med ati chipsettet er hvad vi venter på...allerede i testfasen med 4 layer pcb nåede referencekortet jo 440 fsb...hvad kan dfi mon tune det til med 6 layer...475-550 uden mods?
ellers bliver det sq svært at klemme en conroe ned i den
ellers bliver det sq svært at klemme en conroe ned i den
Jeg var ikke helt sikker, når i findet det bedste mobo så køber jeg sq det, og bruger mit P5w dh som backup..
Tillykke enu en glad ejer.. jeg vil have min E6700 nnuuuuu
Originally posted by xt0m
Så dumpede min Kornroe + P5WDH ind af døren.. ..så med lidt held følger oc/benches imorgen eller søndag =)
Nice, god fornøjelse med legetøjet ...og velkommen i E6600 "klubben"
Lars, du skal snart over i X6800 klubben, der bliver gået amok med E6600 snart
Trak ud med en række andre ting her til aftes, så intet oppe endnu, men imorgen kan du bide spids på det nok skal komme
The thrill of XtremeClocking (how it feels): take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.
Må indrømme min første tanke ved boot var "Hm.. Hov... Virker køleren?"
Du kan jo bare købe nogle og sætte på.. kober er bedst..
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Meinder" (05.08.2006, 17:08)
Må indrømme min første tanke ved boot var "Hm.. Hov... Virker køleren?"
Hvad mener du med om køleren duer? Stille?
Heatsinks har aldrig gjort den store forskel, men jeg ved ikke om det er anderledes med de der små BGA-fætre der sidder på DDR2. Hvis de kører godt og som forventet og det ikke behøver gejlet ville jeg beholde.
ja så fik jeg også min ind.....mb hlder sig på 38-40 grader..men den lille køler der fulgte med til, har jeg sat fast ovenpå SB og min xp120 køler NB ret godt....men min cpu den bliver dælme varm synes jeg.....ender nok med at jeg skal kigge om kølepasta sidder ordentligt hvis det ikke bliver bedre...52 i idle v 1.4 vcore....og kun 3,33 ghz stabilt......over 370 fsb kommer den ikke ind i windows...men er bestemt ikke sikker på hvad der er galt....nogle der har lidt tips evt til at forbedre det...bruger 901 elelr 903 bios på asus p5w dh ....har også problemer med netkortene synes jeg....det kan også være vores netudbyder , men hvis andre har bøvl med det så lad høre.
har kørt 30 min stabilitetstest i OCCT og 1 time folding@home...ingen problemer på trods af at den bliver 67 grader...skal måske lige have kigget på kølingen imorgen..men det irriterer mig voldsomt at på trods af det så kand et slet ikke starte bf2 op....bf2.exe kører og bruger ressourcer...men der er intet billede...har geninstalleret spillet og nyeste patch 3 gange nu....
Jeg er blevet spurgt af 2 hvor meget jeg bruger i VMCH for at køre de 400FSB stabilt, til det kan jeg svare: 1.65v
Imorgen formiddag (forhåbenligt), kan jeg informere om hvor meget der skal bruges for 450FSB og op efter...
På Asus P5W-DH
The thrill of XtremeClocking (how it feels): take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.