Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
CM HAF X 3 x 200mm + 3 x 120mm fans - Intel 2600k@4.4 1,25 vcore watercooled - 16GB Crucial ELITE ram - 430W Thermaltake SMART PSU - 2 x SSD disk - Gigabyte HD7870 OC Edition. System bruger 70W idle i windows. 200w i load i spil.
hot_fifty, du snakkede om dine ram godt kunne følge med PC6400'erne
Tjek lige denne:
De er onde, er de ikke ?
The thrill of XtremeClocking (how it feels): take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.
er det overhovedet stabilt og sikkert 2,4... jeg bruger 2,1 v pt. til 400mhz 4-3-2-4-2.. skal nok komme efter dig
CM HAF X 3 x 200mm + 3 x 120mm fans - Intel 2600k@4.4 1,25 vcore watercooled - 16GB Crucial ELITE ram - 430W Thermaltake SMART PSU - 2 x SSD disk - Gigabyte HD7870 OC Edition. System bruger 70W idle i windows. 200w i load i spil.
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "hot_fifty" (08.08.2006, 12:47)
nah bundkortet er ikke så glad for høj vdimm, ellers er det ram ;P
2.46v, prøver at give dem en anelse mindre senere... Synes bare 3-2-2-4 er ret sweet
Det er jo Corsair C3 hastigheder og mere til, en god sjat mere faktisk
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.
du siger det er ikke glad for volt men du giver over 2,4? du har modder så du f.eks. giver 2,2 i bios og 2,4x IRL
Originally posted by hot_fifty
du siger det er ikke glad for volt men du giver over 2,4? du har modder så du f.eks. giver 2,2 i bios og 2,4x IRL
Så jeg er in control
Til bench kan de få mere... Tror 500mhz 3-3-3-4 kræver lidt volt
altså temp stoler jeg ok på ...ihvertfald lige så meget som jeg plejer..hvilket betyder at de er vejledende mht hvad temp er, men viser tempforskelle rigtigt...men den gik ikke kold da den stod på 67c (..over 70 gjorde den ) så hvorfor skulle det pludseligt være et problem når den er 10 grader køligere ? det er hamrende varmt her men den bliver under 50 med 1X folding kørende...det gjorde den ikke før jeg fixede en specialblanding af kølepasta ...der nåede den de 70 meget hurtigt...nu går den langsomt op og ned.....så kontakten virker altså ok.....men self kan det da godt være den er 55 når den viser 50....
Min cedarmill er sikkert også lidt skæv da den bliver 60 på vand ved kun 1,2125 vcore
Jo men får man meget ekstra med X6800 det er jo for det meste FSBen der sætter grænsen, derudover for man unlocked multiplier op, og man får Hyper Threading.