de overcloker mest efter hvilke stepping de har og rev. som alt kan ses i cpuz.... en stepping 5 B1 er bedst pt. som Graus er
CM HAF X 3 x 200mm + 3 x 120mm fans - Intel 2600k@4.4 1,25 vcore watercooled - 16GB Crucial ELITE ram - 430W Thermaltake SMART PSU - 2 x SSD disk - Gigabyte HD7870 OC Edition. System bruger 70W idle i windows. 200w i load i spil.
Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "hot_fifty" (28.07.2006, 20:52)
Jeg tilslutter mig imorgen, bliver dog med lorte k?ling
Kenneth, kan du ikke lige v?re tilg?ngelig der? - Skal lige h?re dig med maxmem, tror godt jeg kan hitte ud af det, men er jo surt hvis det ikke helt er s? ligetil som jeg nu engang tror... - Sidder p? mac i ?jeblikket s? kan minus unders?ge hva det ang?r
EDIT:
Din 01SE, blev den k?rt med 1 core eller 2?
Sq lidt sp?ndt p? at se hvor stor forskel det giver p? max clock... - Men first things first, tricket bliver at st? op f?r postmand per ankommer imorgen tidligt..
The thrill of XtremeClocking (how it feels): take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "M.Beier" (29.07.2006, 01:11)