Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

lørdag, 29. juli 2006, 16:49

Citeret

Så er det da også en omgang bras...

Skal du have seriøs vandkøling af alle komponenter i maskinen snakker vi 4500,- + ;)

Jeg har fået lavet følgene liste http://www.tweak.dk/forum/thread.php?thr…htuser=0&page=1

Og det er skam ikke low-end vand, det vil jeg nærmere kalde high-end/mid-end vand, det skal i hvert fald nok blive godt.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "XmuZz" (29.07.2006, 16:50)

22

lørdag, 29. juli 2006, 19:24

Citeret

Originally posted by MaGiX

Citeret

Originally posted by Fragman
ja men du tænker jo ikke på hans behov overhovedet...og udseende er altså individuelt, så det kan du heller ikke bruge som argument....

pris:

god luftkøler 350kr

eller dårlig vandkøling til 750 kr.......begge opfylder hans krav....lydsvagt.

og du kan sige hvad du vil, der ER større risiko ved at anvende vandkøling når man er ny, uanset hvor meget man læser om det....men hvis man vil have effektivt kølet HELE ens system, kan jeg godt forstå at nogle vælger vandkøling....men så snakker vi altså også 2000 kr for et helt sæt hvis det kan gøre det....ikke 750 kr.

Godt så, så må jeg jo vise det:

http://www.alphacool.de/xt/product_info.…wer-ii-120.html

Pris: 94,99€ = 708,- kr
Porto: 8,00€ = 59,- kr.

Køle evne: Bedre end de fleste highend luftkølere.
Farer: Ingen, systemet kommer samlet, med påfyldt vand, lige til at smide i.
Støj: Køler fint ved 5 volt = under 25 dBA.

Er man overbevist om at vand kan fås godt og sikkert, samtidig med at det er rimeligt billigt og stadig kan udbygges med flere hoveder hvis man ønsker det senere?

MaGiX

det der er jo kun til at køle cpu ffs..... skal du have kølet HELE compen så er den radiator slet ikke god nok, og så mangler der også en hel del kølehoveder....

held og lykke med projektet....siden du har besluttet dig for at bruge en masse penge på det, så kan du altid spørge magix. han ved meget om vandkøling som du kan høre...han tror bare at det er den bedste løsning i alle situationer, men vi har alle vores fejl.

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, Sapphire R9 270X 4GB OC.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.