Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 19. maj 2006, 19:32

Jeg har en lille celeron liggende som jeg før har testet lidt på, den har protentiale i sig, ingen tvivl om det... Nu er mobo blevet modded for et stykke tid siden...

Jeg testede lige en backup vandpumpe, som desværre ikke gad svinge vand rundt, og vil ikke fedte mine arme ind i kølevæske, så vil helst ikke bruge den pumpe fra mit normale rig, tilmed skal der isoleres pænt hæftigt...

- Mach'en gidder jeg ikke benytte da den er pakket ned da den skal sendes til Polen om under en uge...

Ergo ser jeg eneste mulighed nu hvor waterchilling / singlestage er elimineret - og jeg ikke har noget LN2 hjemme, som værende box køler og så ind i fryseren.... Men hva' siger fødevarerne derinde til det...??? - Hæver man temp derinde voldsomt?? - er ikke en kummefryser, men sådan et skab ting... - Temp er ca. -20..

En HDD bør godt kunne snuppe det, har haft den i -14 udendørs i vinters, så -20 skader næppe :D

The thrill of XtremeClocking (how it feels):
take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

2

lørdag, 20. maj 2006, 00:08

alt efter hvor langtid du skal ha pcen derinde men du skulle sgten kunne have den derinde i en 3-4 timer. ellers må du jo bare smide maden i køleskabet mens du køre de par bench du skal ha i hus

jeg "tror" ikke du skal være nevøs for at putte den i fryseren
men du skal nok være "meget" opmærksom på kondensvand efter du har taget den ud af fryseren

jeg har self brugt køkknet til andet en lave mad
bla kogt en kæde på komfuret og bagt en gearkasse + kromtap i ovnen "den skal ha 200C" :finger:

Asus Maximus IV Extreme: 2600k @ 4.9
2x Zotac GTX580
2x4gb ripjaws 2133mhz
Corsair HX1000
2x EK-FC580
Laing DDC 18w - EK Surprime
OCOOL Monsta 360
2xDell 2410 WFP + 1x Dell 2407 WTF 5760x1200

CM Stacker sp1

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Viking" (20.05.2006, 00:14)

3

tirsdag, 23. maj 2006, 00:17

Ældningshærdning er nu en dejlig ting... :P

AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

Seneste tests og artikler

0

Thermaltake Urban T81 - Full Tower

Denne test byder på et stort f
Læs Mere

2

Sony MDR-NC31EM Noise Cancelling earplugs

Sammen med Sony Xperia Z2 og X
Læs Mere

0

ASUS VG248Q 24 tommer 144Hz Gaming Monitor

ASUS er en producent alle kend
Læs Mere

0

Wireless HDMI Extender WHDI

Her i den lumre sommerhede ska
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Artikel: Sådan gennemskuer du phishingmails

I takt med, at vi bliver mere
Læs Mere

5

Tweak.dk søger hardwareskribent

Så er det nu, hvis du vil om b
Læs Mere

1

Første teaser trailer til Hobbitten: Femhæreslaget

Første teaser trailer til Hobb
Læs Mere

0

Samsung Galaxy TabQ på 7 tommer lanceret

Samsung er parat til at sende
Læs Mere
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.