Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 26. marts 2006, 22:16

hey...har lige købt en Intel Pentium D 3.2ghz...+ en northQ (zalman efterligning) cpu køler....men min cpu ligger min. på 42-45 grader...og har skruet helt op for blæseren?....hvad gør jeg....hvis det er en anden køler der skal til så må i venligst gerne give en mening på hvilken?

2

søndag, 26. marts 2006, 22:35

hvis det er en smithfield ligesom min bliver de varme.. min er 65 i load ved 1400 Rpm.... dine temp er fine, når det er intel... min ligger selv omkring de 40

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 2600k@4.2 1,20 vcore watercooled - 8GB Kingston HyperX - 450W Thermaltake SMART PSU - 1 x SSD disk - Gigabyte HD7870 OC Edition watercooled.

3

søndag, 26. marts 2006, 23:40

det står at blæseren tager 3200rpm....så havde jeg sgu forventet at den er lidt køligere :rolleyes:

4

mandag, 27. marts 2006, 02:54

Citeret

Originally posted by JanusManden
det står at blæseren tager 3200rpm....så havde jeg sgu forventet at den er lidt køligere :rolleyes:

Din cpu bliver rigtig modbydelig varm hvis det er en smithfield som hot fifty siger, jeg køre selv med vandkøling og der rammer jeg næsten 65 grader load...! Og de temps det er under idle ikk?

Macbook 15"4
2,3 ghz i7 Quadcore
500gb hdd
4gb ram

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.