Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 24. marts 2006, 22:28

Hvordan clocker jeg min cpu :D.....nogen som der kan hjælpe mig med det ?? .,........

2

fredag, 24. marts 2006, 22:55

du skal nok læse nogle amd64 guides først... svært at forklare hvis du ikke er inde i det.... skriv lige dit sys i sig

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 2600k@4.2 1,20 vcore watercooled - 8GB Kingston HyperX - 450W Thermaltake SMART PSU - 1 x SSD disk - Gigabyte HD7870 OC Edition watercooled.

3

fredag, 24. marts 2006, 23:19

Citeret

Originally posted by hot_fifty
du skal nok læse nogle amd64 guides først... svært at forklare hvis du ikke er inde i det.... skriv lige dit sys i sig

Hvorfor en AMD64 guide, til et socket 478 board. ?

Og hans system står i hans signatur. ;)

Jeppe > det er ikke et godt OC board sådan et Asus MX board.
Kik i din manual under bios, om det er mugligt og hæve FSB og de andre instillinger der dertil hører, mener jeg ikke man kan på et Asus MX board. ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Icemann" (24.03.2006, 23:19)

4

fredag, 24. marts 2006, 23:25

Ok......jamen jeg vil også gerne købe et lanparty bund kort !!......men skal lige have penge til en cpu også !!.....såå men tror du jeg kan trække det nye battlefield ?

5

fredag, 24. marts 2006, 23:44

Citeret

Originally posted by Jeppe
Ok......jamen jeg vil også gerne købe et lanparty bund kort !!......men skal lige have penge til en cpu også !!.....såå men tror du jeg kan trække det nye battlefield ?

Ja det tror godt du kan, men din cpu trækker noget ned og så 2GB ram er at foretrække fremover. ;)

6

fredag, 24. marts 2006, 23:47

ok tak men jeg kan ikke trække battlefield 2 !!!......

7

fredag, 24. marts 2006, 23:48

Citeret

Originally posted by Icemann

Citeret

Originally posted by Jeppe

Ja det tror godt du kan, men din cpu trækker noget ned og så 2GB ram er at foretrække fremover. ;)

Må jeg få din msn for vil gerne snakke med dig !!

8

lørdag, 25. marts 2006, 00:23

Citeret

Originally posted by Icemann

Citeret

Originally posted by hot_fifty

Hvorfor en AMD64 guide, til et socket 478 board. ?

Og hans system står i hans signatur. ;)

Jeppe > det er ikke et godt OC board sådan et Asus MX board.
Kik i din manual under bios, om det er mugligt og hæve FSB og de andre instillinger der dertil hører, mener jeg ikke man kan på et Asus MX board. ;)

Han har nok fået det i mellemtiden... Gættede bare på det var socket 939, men som de andre siger er dit mobo ikke optimalt til oc

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 2600k@4.2 1,20 vcore watercooled - 8GB Kingston HyperX - 450W Thermaltake SMART PSU - 1 x SSD disk - Gigabyte HD7870 OC Edition watercooled.

9

lørdag, 25. marts 2006, 18:06

ok men tak for det alle sammen :P

10

lørdag, 25. marts 2006, 18:41

Er der virkelig ikke fler der gider skrive :P det er da for lidt

11

lørdag, 25. marts 2006, 20:59

Hvad skal vi skrive?

E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

12

søndag, 26. marts 2006, 14:41

ved ikke :D hehe ups

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.