Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 9. januar 2006, 01:54

Imorgen når jeg kommer hjem går der ca. 3 timer før jeg har mulighed for at nuppe en bil og køre afsted efter noget isoleringsmateriale, kan næppe holde mig så længe...

Så tænkte...

Kunne jeg ikke sætte tingene ned i en kasse, sørge for kassen blev nedkølet hæftigt (sætte en alm. vandkølingsradi derned) - sætte låget halvt på... fyrre op for blæserne :S - Og så teste med -25 derinde... - problemet er blot... Hvor længe har jeg før det går AMOK med kondens??? - For der vil jo komme lidt luft ind... kan jegi kke undgå uden at lave hul i kassen og bliver min mor næppe superglad for...:)

Nogen udsagn?

The thrill of XtremeClocking (how it feels):
take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

2

mandag, 9. januar 2006, 06:44

Hvad med at gøre som en person inde på XS.
Tag en lufttæt kasse (så lufttæt som muligt ;))
Sæt så en radiator dering og smæk det ned på -25 grader. Så vil det da holde bedre.

Hvad med en affugter? Elgiganten har en luftrenser som også fungere som affugter.

3

mandag, 9. januar 2006, 09:18

lad være M.Beier, du vil ALTID få fugt der ind, og ved de varmeforskelle de arbejder med, så vil det hele sq kondensere. så puff - så må du bare sætte dig ned og vente.

Du kan self være heldig at lortet ikke brænder af - men tør du tage chancen?

lidt nitte at brænde lortet af fordi at du er utålmodig.

4

mandag, 9. januar 2006, 09:38

I've made up my mind, skal hen til min far idag, hvor jeg har fået den :) - Så kl.12:00 til kl.16:00 bliver hårdt, skal sidde og gisne om hva jeg når på CPU :P - kl.16 er der bil tilgængelig, og jeg kan så køre ud efter armaflex osv. skal også have ringet til en bunke webshops, skal have et par ting mere..
2 kølehoveder (gfx begge..), 4 studse, 3 meter tygon, en ekstra fancontroller (til andne computer), neopren (hvis jeg kan skaffe det) et par ekstra 80mm blæsere til modding af PSU :)

Skal nok løbe op i en god 1500 :S

Anyhow, HW koster altid, og har jeg garderet mig imod denne gang, 6k tilovers på den konto jeg anvender til HW :D

The thrill of XtremeClocking (how it feels):
take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

5

mandag, 9. januar 2006, 19:09

Citeret

Originally posted by M.Beier
I've made up my mind, skal hen til min far idag, hvor jeg har fået den :) - Så kl.12:00 til kl.16:00 bliver hårdt, skal sidde og gisne om hva jeg når på CPU :P - kl.16 er der bil tilgængelig, og jeg kan så køre ud efter armaflex osv. skal også have ringet til en bunke webshops, skal have et par ting mere..
2 kølehoveder (gfx begge..), 4 studse, 3 meter tygon, en ekstra fancontroller (til andne computer), neopren (hvis jeg kan skaffe det) et par ekstra 80mm blæsere til modding af PSU :)

Skal nok løbe op i en god 1500 :S

Anyhow, HW koster altid, og har jeg garderet mig imod denne gang, 6k tilovers på den konto jeg anvender til HW :D

Så går man sgu meget op i sin hobby! :D

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.